lars-frr Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Er intr i G 60 intr .. Hvor mye skal du ha for det ,, hvor bor du ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 bor i buskerud...hele interiøret for 4000kr mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Er det skinn intr ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Glimrende! Jeg har fått skjermen og baklyktene jeg kjøpte, begge deler i utmerket tilstand! Go for it folkens, denne karen er seriøs! :) Skal bare få skjermen lakka rød og baklyktene sota nå så er bilen min strøken igjen ;) Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 hehe damene på postkontoret ble litt skremt når jeg kom med den frankenstein pakken ...surret inn med elektro teip,bobbleplast,papp og til og med en halv svamp Mvh tobias:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 er ikke skinn interiør..liker ikke skinn du sklir ut av det i svingene det er for klamt om sommeren og iskaldt på vinteren..men hey det er bare min mening har ikke fått svart før nå pga. jeg operete bort mandlene..ble lagt inn på søndag og fikk ikke slippe ut før idag -mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 passer dasjbordet fra corrado i golf 2?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 har du servopumpa fra corran? tilstand og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 devil:vet ikke om det passer xtreme corrado: har den ja(regner med at du mener til servostyringa), den er i bra stand... -mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Sitat Originally posted by [dEvil] passer dasjbordet fra corrado i golf 2?? Det passer nok desverre ikke rett inn. men det har vært en tråd om det her på forumet før så hvis du leter litt finner du den sikkert. Der mener jeg det stod åssen du skulle modde den til så det passer. Fant ikke den tråden nå i farten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 her er en liten OPPdatering om hva som er solgt: g60 glader gamle felger m/dekk just. senkesett ront fanger m/tåkeblink girkasse g60 for og bakstilling venstre forskjerm begge dørhåndtak bak lykter eksos anlegg. instrument panel høytaler deksler i dører foran 2x vindusvisker skjermer 3x venstre list på skjerm indre deksel dørhåndtak venstre lite deksel dørhåndtak venstre ledning til speedometer g60 hjerne viftemotor innvendig ledningsnett ratt eksos anl. sikkerhetsbelte kit Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 byr 2000 for grenrøret Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 selges hbo 3000kr...og kjøper betaler frakt... Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ^^^opp opp opp.. =) -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 har du tomgangreguleringsventilen? Og hva tar du evnt. for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg