Quiet Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Skal senke mondeo'n, og trenger derfor deres tips til hvilket senkesett/fjærer jeg burde kjøpe. Planen var å få senket 40 eller 35, et must er at det er TUV-godkjent og ikke SYKT høy pris... Bilen er en 94mod mondeo 2.0 GLX sedan Skriv gjerne også hvor jeg får kjøpt senkinga, men ikke engang nevn PZ... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har svart deg på mail jeg :) Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 enten gule koni eller H&R hvis du skal ha kvalitet, B&G eller cobra hvis du er ute etter noe billig som holder en stund Men for all del ikke kjøp Jamex det er bånn i bøtta for å si det pent Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 enten gule koni eller H&R hvis du skal ha kvalitet, B&G eller cobra hvis du er ute etter noe billig som holder en stund Men for all del ikke kjøp Jamex det er bånn i bøtta for å si det pent endte opp med H&R sportsfjærer, senker 35mm.. Så da er det bare å vente 1 ukes tid så kommer dem i posten... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggizz Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 endte opp med H&R sportsfjærer, senker 35mm.. Så da er det bare å vente 1 ukes tid så kommer dem i posten... Hvor fant du H&R fjærene ? Siter --------------------------------------------- Animis et felicibus armis -VW Passat 2.5 TDI -Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasee Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Noen som er til en Mondeo 2l 16v Glx Stv da? Siter Bedre med litt for mye en litt for lite ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hvor fant du H&R fjærene ? Ta en titt på mondeo.samundsen.net , ligger link nedpå sida der.. Ellers så er det vel ikke så vanskelig å bruke google elns?? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 enten gule koni eller H&R hvis du skal ha kvalitet, B&G eller cobra hvis du er ute etter noe billig som holder en stund Men for all del ikke kjøp Jamex det er bånn i bøtta for å si det pent Måtte bare kommentere denne jeg :) Kjøpte min mondeo mk1 93 i 1999 og senket denne med Jamex 60-60mm byttet ikke demperene, først i 2004 fikk jeg kommentar på at jeg burde bytte demperene fordi de svettet litt olje foran. (Jeg vet ikke når disse demperene var byttet sist) Såvidt jeg vet har bilen fortsatt de samme fjærene, og muligens også de samme demperene. Kjørekomforten var helt genial, myk og fin i fjærer og dempere, og ikke stivt og jævli som en traktor. Så har ingen problemer med å anbefale jamex heller, men nå er det vel ett fåtall av dere her inne som senker 60-60mm da :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Måtte bare kommentere denne jeg :) Kjøpte min mondeo mk1 93 i 1999 og senket denne med Jamex 60-60mm byttet ikke demperene, først i 2004 fikk jeg kommentar på at jeg burde bytte demperene fordi de svettet litt olje foran. (Jeg vet ikke når disse demperene var byttet sist) Såvidt jeg vet har bilen fortsatt de samme fjærene, og muligens også de samme demperene. Kjørekomforten var helt genial, myk og fin i fjærer og dempere, og ikke stivt og jævli som en traktor. Så har ingen problemer med å anbefale jamex heller, men nå er det vel ett fåtall av dere her inne som senker 60-60mm da :D Må bare innrømme at jeg kjøpte fan med jamex selv for ikke lenge siden, så jeg håper du har rett Nilsp. du vet jo hvordan bilen min ser ut med jamex senkesett du!, Var jo i db-drag i kristiansand og rudskogen, og du hjalp meg jo en del begge plasser, Takk for hjelpa som gjorde at jeg endte på 140.5 db :fatality: :fatality: Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Må bare innrømme at jeg kjøpte fan med jamex selv for ikke lenge siden, så jeg håper du har rett Nilsp. du vet jo hvordan bilen min ser ut med jamex senkesett du!, Var jo i db-drag i kristiansand og rudskogen, og du hjalp meg jo en del begge plasser, Takk for hjelpa som gjorde at jeg endte på 140.5 db :fatality: :fatality: jepp, vi får jo se hvor langt kjerra di ramler ned etterhvert :) kommer du på gatebil om 2 uker også eller? jeg blir der jo hele treffet så kan jo kanskje kikke enda litt mer på dette anlegget ditt da.. Andre herfra må jo gjerne ta turen de også :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg