Gå til innhold

er denne stylinga å få kjøpe her i Norge??

Ranger emnet

yeepzi

Anbefalte innlegg

FrontSpoilerkit.jpg

BakSpoilerkit.jpg

noen som vet noe om vingen som står på??

hva er det slags vinge??

Er dette sette å få kjøpt i Norges Land??

vil mene og huske at jeg har sett dette sette til salgs på en eller annen nettside av norsk opprinnelse men finner det ikke. Bare Aero kite!! :)

takker visst det er noen som vet!!

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har bildet fra Spoilerkit.se?! Kan da bare bestille derfra!?

Vingen er en Talladega vinge uten de to bena under.

jepp bilde derfra. har prøvd å ringt spoilerkit.se uten svar!!

er det noe toll på stylinga pris??

er det en slik vinge?? som er fixa litt på??

basse_talladega1.jpg

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som veit hvor man får tak i Talladega vingen uten de to bena under?? :D

må man ikke mekke det selv??

har nå vært i kontakt med han som lager spesial styling kite til 9000!

så det er en bestilling av meg oss han nå!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke.. har hørt litt med folk rundt omkring men ingen som veit hvor det er og få kjøpt den vingen vertfall :( Skal du nedover og hente stylinga du eller? :)

lønner seg jo å hente stylinga!! mye i toll og tull!!

spoilern/vingen må du vel kjøpe brukt!! vil jeg tru!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrontSpoilerkit.jpg

BakSpoilerkit.jpg

noen som vet noe om vingen som står på??

hva er det slags vinge??

Er dette sette å få kjøpt i Norges Land??

vil mene og huske at jeg har sett dette sette til salgs på en eller annen nettside av norsk opprinnelse men finner det ikke. Bare Aero kite!! :)

takker visst det er noen som vet!!

tror de har det på eyecandyracing.no

<00`Polaris Rmk 700>

<98`Polaris Xcr 440 Sp>

<03`Rieju Mrx Castrol>

<Saab 9000i>

<Daifo Homoscooter>

<110cc Pitbike>

With NÆÆÆÆÆS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ta av den originale plasten fra fangerene og lime stylinga over den originale innmaten. men pass på, er bilen din eldre en 91 så må du korte inn frontfangeren, for den er lagd til 9000 fra 91 og oppover, de med den "skrå" fronten der frontfangeren bygger lenger fram. vingen kan du også få kjøpt på spoilerkit.se. kjøpte dette settet til min 86 9000T for 3 år siden. blei litt arbeid med det, for jeg ville ha det sånn at jeg kunne ta det av i tilfelle skader på det. men skal du sparkle det inn i karosseriet så er det bare å sette det fast. Catkilleren måtte man kjøpe i tillegg, den fulgte ikke med i settet. Det samme gjelder vingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. hehe.. ja har 86 mod jeg også ;) tenkte jeg skulle få tak i en 91 mod fanger og bruke innmaten derfra og sette på de nyere lyktene. Har fundert på hvordan jeg skal gjøre det med fangerene angående det og ta dem av og på. Vil ikke sparkle dem til karosseriet for har noen planer med motor og da er det kjekt og kunne ta av frontfangeren uten og lakke oppat hele fronten ;) hehe...

hadde ikke giddi og sagt hvordan du gjorde det? Eventuellt noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider