Gå til innhold

Lakk og chromefelger..

Ranger emnet

Omega_V6

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har lyst til å skifte farge på bilen min.. eg har lyst til å lakke den svart og gul.. Gul under linjen som går 10 cm under vinduene og svart over.. og så har eg lyst på noen passende felger.. 19"... chrome, eller kanskje det passer bedre med lakkede felger? noen som har tid til å leke litt med bilen?

Går det med et av disse bildene? e flere i tråden min..

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115151

DSC00230.jpg

DSC00172.jpg

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg ferdig her.

Hadde bilde vært tatt med bedre cam haddde jeg gjort det mer ordentlig!

Så enten så synes du denne gir en indikasjon eller så skal jeg slutte å lage dårlige versioner av dårlige bilder! :P

dsc00230344kl.jpg

det der var UTROLIG rått.. akkurat sånn eg tenkte meg det... TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!! Bilde var tatt med et 2mp mobilkamera, så det var ikke av beste kvalitet nei, men TUSEN TAKK!!! Tror det blir lakk no eg.. HEHE...

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg ferdig her.

Hadde bilde vært tatt med bedre cam haddde jeg gjort det mer ordentlig!

Så enten så synes du denne gir en indikasjon eller så skal jeg slutte å lage dårlige versioner av dårlige bilder! :P

dsc00230344kl.jpg

hvordan fikk du lakeringen til å se så ekte ut? når jeg lakkerer i PS så ser det

ut som om det har blitt tegna

Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider