poppet Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i stoffmatter til min a4 96 mod? har prøvd å få tak i de orginale, men de er restnotert så det tar jo så lang tid Lurer derfor på om noen vet om hvor jeg kan få tak i slike som passer på de "tappene" som sitter i gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ikke annet en audi verksted som jeg veit om, mulig ebay? Har de sagt noen tid til deg el? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Flissundet har vel ABT matter.. de er pene, de passer, men de er dyre! EDIT: ser ut til at de kun har til 8E-modellen.. og de koster 1200 kroner :| Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Flissundet har vel ABT matter.. de er pene, de passer, men de er dyre! EDIT: ser ut til at de kun har til 8E-modellen.. og de koster 1200 kroner :| Fikk tak i de på skroten jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg