K1T Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ryktet går om street meet på rena i morra kveld( fredag 7.7 kl 21.00 på Torget.. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 har da dukket opp no tekstmeldinger her med samme info.. de lover visst både biler og babes :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 har da dukket opp no tekstmeldinger her med samme info.. de lover visst både biler og babes :P Samme melding fikk jeg. Folk herfra har allerede dratt oppover. Sitat melding: "Streetmeet" på Rena Torg idag, fredag, klokken 21.00!! Mange titalls skinnende sleder, lettkledde babes, svidd gummi og dunkende bass ventes.. spre budskapet! Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 ja, var streetmeet i kveld :D ble endel herjing, så viss noen har bilder, har jeg lyst til å se ;) noen her som var der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ble visst endel mer biler enn jeg hadde regnet med. Sendte denne meldingen til de fleste på Rena i går, men ryktene gikk visst rimlig kjapt.. snakket med folk, og ettersom jeg forstod kom det biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena da selvsagt... ble faktisk mellom 80-90 biler tror jeg..har endel bilder som naboen tok, som jeg kan legge ut hvis interesse.. - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 ja legg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1T Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Overraskende bra oppmøte, og genialt sted å ha det på.. Mye ålreit sladding, men budre vel vært en fiaskopris der til et par stykker... Bilder er dog ønskelig:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Vet ikke om du var der helt på slutten jeg ? Var visst ikke like populært for alle parter..må visst møte et visst sted senere i sommer, da det hadde tikket inn litt over 50 anmeldelser.. men jeg hadde jo ikke ventet så utrolig mange folk da.. Tenkte å prøve noe lignende igjen i august en gang, men sette opp no telt, pa anlegg og griller etc.. litt mer opplegg liksom, hvis interessen fremdeles er der ? : ) er fin plass og ha det på ja! - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hva var det a sa? ingen som mista lappen håper jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ingen som mistet lappen nei, fikk jo beskjed av både politi og grunneier at jeg og kompisene kunne leke oss bak der her i vår en gang, liksom..for å prøve å få all villmannskjøringen bort fra sentrum.. Om det bare var vi i gjengen som pleier å være der, enn om jeg bad med meg endel flere kompiser, trodde jeg gikk for det samme.. men gjorde visst ikke det.. hehe :P - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 vart mye bil til slutt ja :thumb Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 viss det blir slik at du sender sms neste gang også, så skal du få nummeret mitt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ble visst endel mer biler enn jeg hadde regnet med. Sendte denne meldingen til de fleste på Rena i går' date=' men ryktene gikk visst rimlig kjapt.. snakket med folk, og ettersom jeg forstod kom det biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena da selvsagt... ble faktisk mellom 80-90 biler tror jeg..har endel bilder som naboen tok, som jeg kan legge ut hvis interesse.. - Rune[/quote'] legg ut bilder da Rune? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ble visst endel mer biler enn jeg hadde regnet med. Sendte denne meldingen til de fleste på Rena i går' date=' men ryktene gikk visst rimlig kjapt.. snakket med folk, og ettersom jeg forstod kom det biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena da selvsagt... ble faktisk mellom 80-90 biler tror jeg..har endel bilder som naboen tok, som jeg kan legge ut hvis interesse.. - Rune[/quote'] Det er riktig at det kom biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena, men det var ikke 80-90 det var nermere 50stk!!! LEGG UT BILDER DA!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 fiaskoprisen går til den blå 740n :D han skal ha for att han prøvde da hehe Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg