Gå til innhold

Streetmeet Rena

Ranger emnet

K1T

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har da dukket opp no tekstmeldinger her med samme info.. de lover visst både biler og babes :P

Samme melding fikk jeg. Folk herfra har allerede dratt oppover.

Sitat melding:

"Streetmeet" på Rena Torg idag, fredag, klokken 21.00!! Mange titalls skinnende sleder, lettkledde babes, svidd gummi og dunkende bass ventes.. spre budskapet!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst endel mer biler enn jeg hadde regnet med. Sendte denne meldingen til de fleste på Rena i går, men ryktene gikk visst rimlig kjapt.. snakket med folk, og ettersom jeg forstod kom det biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena da selvsagt... ble faktisk mellom 80-90 biler tror jeg..har endel bilder som naboen tok, som jeg kan legge ut hvis interesse..

- Rune

'78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo

'85 Opel Ascona C 2.0 Turbo

'71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto

'95 Opel Omega B 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du var der helt på slutten jeg ? Var visst ikke like populært for alle parter..må visst møte et visst sted senere i sommer, da det hadde tikket inn litt over 50 anmeldelser.. men jeg hadde jo ikke ventet så utrolig mange folk da..

Tenkte å prøve noe lignende igjen i august en gang, men sette opp no telt, pa anlegg og griller etc.. litt mer opplegg liksom, hvis interessen fremdeles er der ? : ) er fin plass og ha det på ja!

- Rune

'95 Opel Omega B 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som mistet lappen nei, fikk jo beskjed av både politi og grunneier at jeg og kompisene kunne leke oss bak der her i vår en gang, liksom..for å prøve å få all villmannskjøringen bort fra sentrum.. Om det bare var vi i gjengen som pleier å være der, enn om jeg bad med meg endel flere kompiser, trodde jeg gikk for det samme.. men gjorde visst ikke det.. hehe :P

- Rune

'95 Opel Omega B 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst endel mer biler enn jeg hadde regnet med. Sendte denne meldingen til de fleste på Rena i går' date=' men ryktene gikk visst rimlig kjapt.. snakket med folk, og ettersom jeg forstod kom det biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena da selvsagt... ble faktisk mellom 80-90 biler tror jeg..har endel bilder som naboen tok, som jeg kan legge ut hvis interesse..

- Rune[/quote']

legg ut bilder da Rune? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst endel mer biler enn jeg hadde regnet med. Sendte denne meldingen til de fleste på Rena i går' date=' men ryktene gikk visst rimlig kjapt.. snakket med folk, og ettersom jeg forstod kom det biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena da selvsagt... ble faktisk mellom 80-90 biler tror jeg..har endel bilder som naboen tok, som jeg kan legge ut hvis interesse..

- Rune[/quote']

Det er riktig at det kom biler fra Våler, Flisa, Hamar, Elverum, Koppang, Osen, Engerdal og Rena, men det var ikke 80-90 det var nermere 50stk!!!

LEGG UT BILDER DA!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider