Michael_ Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Har endel film ja' date=' men egner seg vel mest til privat bruk slik ståa er.. hørt mye rart i det siste angående filmer på nett, dessverre. Og som jeg skrev øverst, bildet er fra tidlig på kvelden. Var ikke mulig å komme inn på torget på slutten.. og like mye problem å komme seg ut..hehe.. :P - Rune[/quote'] merka det :) gadd ikke prøve å kjøre rundt innpå der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hmm... lurer litt på hvem du er Michael_ , jeg tror jeg vet det men..heh.. :P - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Har endel film ja' date=' men egner seg vel mest til privat bruk slik ståa er.. hørt mye rart i det siste angående filmer på nett, dessverre. Og som jeg skrev øverst, bildet er fra tidlig på kvelden. Var ikke mulig å komme inn på torget på slutten.. og like mye problem å komme seg ut..hehe.. :P - Rune[/quote'] Legg ut filmen da!! sikker på at den blir bra?! :thumb Eller så kan du jo brenne den på dvd og spille den på en skjerm på neste treffet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Vi hadde fått lov til å leke oss bak der, men tar likevel ikke sjansen på å legge ut film av kjøring, som kan være til fare for lappen til andre folk.. det skjønner du vel! : ) - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ja skjønner det! Men hadde vært litt kult med film da!! det er ikke vær dag det er treff på Rena heller!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Joda, vi stod fem biler på torget til klokken halv to i natt, det må da være bra nok..hehehe.. :P - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 (endret) Hmm... lurer litt på hvem du er Michael_ ' date=' jeg tror jeg vet det men..heh.. :P - Rune[/quote'] du får komme en tur innom standen til nmk rena på rena dagene :p kjører en sølv og svart Yamaha Tzr på veien Endret Mai 5, 2010 av Michael_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Vi hadde fått lov til å leke oss bak der' date=' men tar likevel ikke sjansen på å legge ut film av kjøring, som kan være til fare for lappen til andre folk.. det skjønner du vel! : ) - Rune[/quote'] for de som følger med litt, så er ikke dette så dumt :) leste på vg at det var noen som mista lappen etter de hadde lagt ut en film med litt burnig på veien :) ligger en tråd på forumet et sted ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 På kartongen er det jo lov da så lenge du søker om tilatelse til å ha treff der! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Lov og lov.. er faktisk en privat eiendom da, og jeg har vært i kontakt med både politiet og eieren av tomta. Jeg og kompisene mine, fikk derfor tillatelse til å leke oss litt bak der... men er ikke for hvem som helst å komme dit og gjøre hva de vil liksom. Hvis det hadde kommet ukjente folk og kjørt cross rundt huset ditt, hadde vel du stusset litt og.. ? - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Lov og lov.. er faktisk en privat eiendom da' date=' og jeg har vært i kontakt med både politiet og eieren av tomta. Jeg og kompisene mine, fikk derfor tillatelse til å leke oss litt bak der... men er ikke for hvem som helst å komme dit og gjøre hva de vil liksom. Hvis det hadde kommet ukjente folk og kjørt cross rundt huset ditt, hadde vel du stusset litt og.. ? - Rune[/quote'] ja jo litt så, men det tviler jeg på at de hadde turt!!! ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 tok noen bilder, men det var dårlig med dagslys så de ble ikke så bra.. men et var litt bra, skulle ha hatt litt bedre zoom da.. håper det lar seg ordne å få flere slike treff.. :thumb ..men når ble det hele funnet på egentlig? virker som om alle fikk vite det bare kvelden før, eller senere.. hehe Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 bra bilde :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordby'n Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Var noe jeg fant på efta'n før.. fra sjølveste sofakroken..heh.. derfor jeg ble overrasket da det kom så mange : ) - Rune Siter '78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo '85 Opel Ascona C 2.0 Turbo '71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto '95 Opel Omega B 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg