VCE Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har kansje tilgang på en B200ET fra en 740, hvordan er denne i forhold til B21ET'n jeg har fra før? Den har jo motronic sprut, det er HELT sikkert bedre enn K-jet, men er det hel-elektrisk, eller del-el.? Kan jeg bruke dette sprutet på min B21, eller er B200-blokka bedre? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har kansje tilgang på en B200ET fra en 740, hvordan er denne i forhold til B21ET'n jeg har fra før? Den har jo motronic sprut, det er HELT sikkert bedre enn K-jet, men er det hel-elektrisk, eller del-el.? Kan jeg bruke dette sprutet på min B21, eller er B200-blokka bedre? eg ville brukt motronicen på b21. men det er berre fordi eg ikkje har noke erfaring med b200 :) hehe veit vertfall at b21et er en knallmotor som fortena et beire sprut enn k-jet! men om du får tak i denne, kan eg kjøpe styretrykksventil av deg da? :) Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har kansje tilgang på en B200ET fra en 740, hvordan er denne i forhold til B21ET'n jeg har fra før? Den har jo motronic sprut, det er HELT sikkert bedre enn K-jet, men er det hel-elektrisk, eller del-el.? Kan jeg bruke dette sprutet på min B21, eller er B200-blokka bedre? B21ET motoren er mye bedre enn B200ET på (nesten) alle omeråder. Å sette motronicen over på B21ET høres ut som den beste løsningen :) Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Må jeg mappe om for et slikt bytte? vectra.turbo: jeg tror ikke noe fra denna k-jet'n er verdt noe som helst, siden alt er så slarkete at det bare fusker... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Denne har gått med originalt ladetrykk, hva må jeg evt gjøre for å øke hk/bar? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ville kun ha brukt blokka fra b21et og satt over alt annet. Er det forresten 531 på 200et? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Har ikke sett etter... Jeg har planer om å bruke B21-blokka. B200'n har problemer med oljetrykket, lampa lyser under 1500 rpm. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 sjekk føleren , di der jukser ofte - lyser enten di skal eller ikke.... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 spørsmålet: hva er målet ditt? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Volvo740Turbo: Motoren har hatt prb. og fått nyslipt veiv og ny oljepumpe, pumpa er sikkert montert feil (o-ringer eller noe). DaButcher: '77 turboen kjører jeg på 0.8-0.9, noe tilsvarende hadde vært greit. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ved litt lesing rundt omkring har jeg funnet ut at jeg må ha en annen chip for å fjerne ladetrykksperra, hva mer trenger jeg? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.