Gå til innhold

Stereo prosjekt: 93 MR2 MK2 Turbo (Høyoppløselige bilder, kan ta tid å laste)

Ranger emnet

TrustNo1

Anbefalte innlegg

Det er vel på tide jeg slenger ut noen bilder av prosjektet mitt kanskje :)

Vel her er iallefall noen på mitt påbegynnte prosjekt.

Det ser ut til at jeg må klare meg en GOD stund uten lyd inntill vidre. Jeg tok på meg litt mer omfattende jobb enn planlagt, men forhåpentligvis blir ting bra da :)

Startet med fulldemping av bilen med Brownbread.

IM000026.JPG

Påbeggynt frontsett.

IM000009.JPG

På vei til å utforme subkassene som skal være bak setet:

IM000031.JPG

Bilen slik den står for øyeblikket, skal se om jeg får tatt ett nytt når det er lyst :)

IM000030.JPG

Forsterkere handlet inn

IM000028.JPG

1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager

2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke elementer jeg skal ha, er ikke 100% sikkert enda. Jeg har såvidt surra litt med glassfiber i den forrige bilen, men det var minimalt. Det er første gang jeg virkelig benytter meg av det.

Stemmer at det er RF forsterkere ja, T8004 på 4x200W RMS, 2ohm og T20001bd på 1x2000W RMS, 1ohm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du må klare deg uten bil au i et par dager

Hehe, ja stemmer nok det. Heldigvis har jeg en subaru legacy som vinterbil. Ikke akkurat noe for varme sommerdager, men kommer iallefall fra A til B :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må vel ha noen subwoofere som ikke bygger så mye i dybden da kanskje? eller er det god plass bak setene der? :)

Kommer litt annpå hvordan jeg skal montere de.

Blir muligens noe slikt som dette :

kasse2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut dette her. Stå på !

PS: Husk å ta masse bilder fremover :)

Takker. Satt i bilen å grublet litt i går. Jeg har nok fortsatt MYE jobb forran meg for å få ting slik jeg ønsker at det skal se ut. Men noe må man da bruke fritiden på også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joda. fritiden ryker fort nå ;) forsterkere skal stå fremme under "panseret" ??

Jepp, jeg har plassert den ene, skal få på plass den andre i løpet av dagen. Kan legge ut ett bilde når jeg får gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt ett bilde av hvordan forsterkerne skal sitte. Mangler enda litt fintilpassing og kabeltrekking.

Er det forøverig noen som har prøvd å løsne RF merket på power forsterkerne? Skulle gjerne hatt de rett vei ;)

IM000048.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir skikkelig bra dette tøff løsning på forsterkerne.

Takker, det var MYE jobb å tilpasse brakettene som forsterkene er festet på. Er spennt på å se hvordan det blir når toppdeksel platen blir ferdig.

Men det tar nok litt tid enda før jeg får startet med, for øyeblikket konsentrerer jeg meg om å få subkassene ferdig. Etter det så skal jeg få ferdig frontsettet som også kommer til å bli endel glassfiberstøping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider