Konrad Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kjøring på Rudskogen 22. juli blir dessverre avlyst. Grunnet ferieavvikling i Bauda-konsernet mangler vi en del bemanning til bl.a. flaggvakter, banemannskap osv. Derfor velger vi av sikkerhetsmessige årsaker å avlyse og bare arrangere kjøring for egne ansatte og spesielt inviterte. Det er åpent for alle som vil se på, men det er ikke mulighet for kjøring. Vi beklager at vi ikke klarte å gjennomføre som planlagt og det bryderiet dette evt. måtte ha skapt. Bauda-konserents opplæringskontor for bilfag håper å komme tilbake med flere banetreff i 2007. Med vennlig hilsen Hans Konrad Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hadde det hjulpet noe hadde jeg glatt kunne ha meld meg som f.eks flaggvakt ellerno..alle som evt skulle ha dratt dit kunne jo ha tatt sin tørn som vakt iogmed at det varer hele dagen.. Ingen som orker å kjøre 10 timer i strekk.. Just my 2 cents... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kan jeg bli spesielt invitert? Det er ikke, så lett å få kjørt på bane når en ikke kan få fri fra jobben, og det er 65+ mil til ruudskogen :( Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 hva hvis der får til flere vakter da? kan stille opp som flaggvakt jeg.. sikkert mange andre som gidder oxo.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 kanskje dem fikk hetta når dem to krokka sist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Det var det første som slo meg da jeg hørte at det var avlyst...men det skal vel mer til for å skremme folk til å avlyse enn det.. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR... Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ellers har dere da mulighet for kjøring den Fredag 28/7 oppmøte fra kl 1530 Info finner dere på http://www.ruudracing.no Her er det plasser igjenn ,kjempe mulighet for deg som ikke har fått mye kjøretid på bane ! Vi ses :thumb Siter Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret: Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ellers har dere da mulighet for kjøring den Fredag 28/7 oppmøte fra kl 1530Info finner dere på http://www.ruudracing.no Her er det plasser igjenn ,kjempe mulighet for deg som ikke har fått mye kjøretid på bane ! Vi ses :thumb se der ja skal du leke med noen gamle forder da eller være boss og flagge og greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR... Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Det er vel uvist,blir vel for å passe på dere andre fatality Det er påmeldt ganske mye spennende så tror det skal bli en bra ettermidag med mye action. Tenkte også å få stilt ut mitt nye glis "prosjekt" Så enten man vil se på eller kjøre er det bare å dukke opp den 28/7 Kunne man tenke seg å hjelpe til med flagvakt el send en mail til ruud@ruudracing.no Siter Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret: Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det er vel uvist,blir vel for å passe på dere andre fatality Det er påmeldt ganske mye spennende så tror det skal bli en bra ettermidag med mye action. Tenkte også å få stilt ut mitt nye glis "prosjekt" Så enten man vil se på eller kjøre er det bare å dukke opp den 28/7 Kunne man tenke seg å hjelpe til med flagvakt el send en mail til ruud@ruudracing.no 150 spenn for passasjer..... ehh... Syntes nå det var litt drøyt da... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Kjøring på Rudskogen 22. juli blir dessverre avlyst. Grunnet ferieavvikling i Bauda-konsernet mangler vi en del bemanning til bl.a. flaggvakter, banemannskap osv. Derfor velger vi av sikkerhetsmessige årsaker å avlyse og bare arrangere kjøring for egne ansatte og spesielt inviterte. Det er åpent for alle som vil se på, men det er ikke mulighet for kjøring. Vi beklager at vi ikke klarte å gjennomføre som planlagt og det bryderiet dette evt. måtte ha skapt. Bauda-konserents opplæringskontor for bilfag håper å komme tilbake med flere banetreff i 2007. Med vennlig hilsen Hans Konrad Detta var jo synd.... Ikke noe før '07? Offfh.... lenge å vente det! Men koz dere deb dagen da. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampy Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Oi.. flaks jeg stakk innom her en tur i dag da.. hadde ikke fått meg meg at det var avlyst enda.. sukk.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 blir det noe kjøring i det hele tatt? er det mulighet for å komme og se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Vi beklager VELDIG at vi ikke kommer og takker for den hyggelige invitasjonen... Dette så vi virkelig fram til, men motoren i GTi'en ville det anderledes... Vi er med igjen ved en senere anledning, dette er et kjempetiltak. Med hilsen Die Aller Vaerste... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Avlyst og avlyst fru blom ... bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg