ekkoj Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Avlyst og avlyst fru blom ... bilder kommer Me like! Helt avlyst var det jo ikke.. jeg fikk kjørt i filler litt ihvertfall :D Takk til bauda for invitasjon til et helt Herlig treff!! Fikk til og med is :D EDIT: jeg mista nøklene mine på rudskogen igår, så om noen finner et nøkkelknippe med langt svart bånd med global.se på, så er det mitt Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Veldig bra treff, ja. Beste banekjøringstreffet jeg har vært på. Takk for at jeg fikk komme. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Dett var dett, da er de ute her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Mange takk for invitasjon! Det syntes jeg var skikkelig koselig. Treffet var riktig bra og de som kjørte viste bra hensyn. Tenk om folk var like disiplinerte på alle banetreff. Da hadde det ikke vært stort å hissa seg opp form'm . Da vil jeg benytte anlediningen til å oppfordre alle jenter til å ta turen til Rudskogen til helga. Det er på høy tid at flere jenter beveger seg ut av campingstolen/passasjersetet og over i førersetet:cab ! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Oj. Mange fine bilder. :) Var det du som stod i slaktern på slutten av dagen? Var en der som stod der en stund og tok bilder så jeg... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Oj. Mange fine bilder. :) Var det du som stod i slaktern på slutten av dagen? Var en der som stod der en stund og tok bilder så jeg... Nei det var ikke meg, det var ett par karer til med kameraer på plass, skulle gjerne visst om noen av dem hadde noen flere Aygo-bilder ;) Vil også benytte anledningen til å takke for et meget bra gjennomført arrangement, selv om oppmøtet var litt tynt, ble dette arti både å se fra sidelinjen, og delta i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 selv om oppmøtet var litt tynt, Det er vel ikke så rart når det blir avlyst på andre året på rad. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg var der en liten tur oppe og så på, jeg ble inponert over den volvoen men det var mange som var der oppe og kjørte lørdags tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Oj. Mange fine bilder. :) Var det du som stod i slaktern på slutten av dagen? Var en der som stod der en stund og tok bilder så jeg... Var nok meg, prøvde å få tatt noen bra bilder av Henrik i volvon... Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg var der en liten tur oppe og så på, jeg ble inponert over den volvoen men det var mange som var der oppe og kjørte lørdags tur * sjekke kalenderen * Ja, 22.07.2006 var en lørdag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hvordan klarte han med den grønne golfen og kræsje framskjermen sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hvordan klarte han med den grønne golfen og kræsje framskjermen sin? Skjermen fikk seg en trøkk 16 når vi dro bilen opp på hengeren.. Hjulet hekta i skjermen og trykte den inn... Men, det gjør ingenting, skjermen var kast alikevel etter at spindelen hoppa av bærekula. Fikk ny skjerm levert idag, så gjenstår det bare å lakke den... Noen som vil stille opp med billig lakking? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Var nok meg, prøvde å få tatt noen bra bilder av Henrik i volvon... Mvh Men du har ingen av golfen? Dårlig as. :\ ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Men du har ingen av golfen? Dårlig as. :\ ;) Hehe :) Skal sjekke igjennom kamera jeg, husker ikke om jeg tok bilde av din, men tok iallefall litt bilder. Kamera er så dårlig så jeg gidder aldri å fly rundt å ta bilder...:S Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 morro treff ja! Synd ALT skulle skje med volvoen den dagen.. Spakstellet røk i den ene sveisen så var et hælvete å få den i 3 og 5 gir.. Kjedlig nå man ikke kan gire fort på bane. Ellers skjærte den ene hjulmuttern seg bak, slik at jeg ikke fikk bytta bakhjul. Måtte da brå kjøre hjem til euro-1 og kløyvemuttern + vi fikk sveisa fast alle pinboltene på bakakslen. Men ellers var alt topp! :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg