Actros2554 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Er på jakt etter M3/Sportstoler i sort skinn i bra stand,må være vippbare alså til cab/2 dørs. Noen som har eller veit kor eg kan kjøpe(nytt eller brukt)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hvis du er villig til å reise til Nerderland tar du turen innom Sportvelg. De har alt av originale BMW interiør og felger.. Hvis du heller heller til Tyskland og et firma med litt mindre utvalg, så dra til de.. Tror de er noe dyrere enn firmaet i Nederland. Hvis du skal prøve å finne brukt, tar du en tur innom internettsiden Autopower... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har sendt forespørsler til desse firmaene. Har aller mest lyst på et 2farga skinn int(sort/hvitt),men om de finnes eller om eg må designe det sjøl veit eg ikkje. Såg et lignende bare at det blå skinnet skulle vært svart. Syns det var bærre lækkert,hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Sportvelg burde ha dette. Jeg har selv tofarget original skinn i min.. BMW har jo så mange skinn kombinasjoner, så dette skal ikke være et problem. Hos Car-parts-mueller i Tyskland MÅ du kjøpe komplett. Har vært i kontakt med de og de selger ikke løst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Let rundt på kjøp og salg på bimmers.no og bmwccn.no Koed.dk har det meste av interiør fra "huggebilene" dems. Jeg har en forkjærlighet for E36 M3 Vader skinnstolene. Vippbar rygg. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Driver og leiter høgt og lavt,men er ingen(foreløpigt hehe..)cabrio med 2delt m3 skinn interiør funnet av meg enda. Er et MUST HAVE for meg etter eg såg et bilde av dette. Er redd det blir en sinnsyk frakt viss eg må til europa etter dette,men men... Passer interiøret(stoler,dørtrekk osv) fra f.eks e46 cab overens med e36 cab? andre serier som passer overens? Har kun funnet ensfarget sålangt..violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Let rundt på kjøp og salg på bimmers.no og bmwccn.no Koed.dk har det meste av interiør fra "huggebilene" dems. Jeg har en forkjærlighet for E36 M3 Vader skinnstolene. Vippbar rygg. Er Vader en spesiell type eller? Bilder som viser forskjellene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Stoler kan passe, men da må du lage nye fester o.l. Dørsider fra E46 passer ikke på E36. Hvis du skal begynne å ta stoler o.l. fra andre interiør er jeg redd det vil koste mer enn det vil smake. Let heller etter noe til DIN bil. Originalt er best etter min mening.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 ja akkurat det frista meg særs lite. Skal prøve å skaffe 2delt fra e36cab,men får eg kun svart kan eg levere dei inn til omsying av midtre delen i kvitt/beige skinn. Ser ganske håløst ut å finne 2delt til cab... Men ka er Vader da,ulik "vanlig" M3 stol/sportsstoler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 E30 M3 sportstol skinn: E36 M3 sportstol skinn ("Vader"): Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Aha ja.... :thumb Desse va jo gromme ja:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg