Gå til innhold

kjøp av 520 E39

Ranger emnet

speedfile

Anbefalte innlegg

Jeg har denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1128847

på hånden..

Har prata med selger, han sa at det ikke var noe galt med bilen.

Har også pratet med bilverkstedet der han har hatt alle servicer(EMM sport service), de sa at den var bra, alt var i orden osv.. Nettopp vært på større service med 4-hjulskontroll, skiftet bremser ++

Tror dere det da vil være nødvendig å ta NAF- Test osv på bilen.. ?

Er ganske lang ventetid fant jeg ut. :(

Har litt lyst å få henta den i neste uke, men om den skal på naf kontroll må jeg vente to uker til..

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å prøvekjøre det. Kjenner/hører du noe merklig er det tydligvis noe som ikke er som det skal. Og har du ikke så god peil, kan ta du med en kamerat som har.

+ kikke etter alt det vanlige ved bilkjøp (rust, bulker osv)

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1128847

på hånden..

Har prata med selger, han sa at det ikke var noe galt med bilen.

Har også pratet med bilverkstedet der han har hatt alle servicer(EMM sport service), de sa at den var bra, alt var i orden osv.. Nettopp vært på større service med 4-hjulskontroll, skiftet bremser ++

Tror dere det da vil være nødvendig å ta NAF- Test osv på bilen.. ?

Er ganske lang ventetid fant jeg ut. :(

Har litt lyst å få henta den i neste uke, men om den skal på naf kontroll må jeg vente to uker til..

hvorfor må du ta naf, er det ikke bare å løfte bilen opp på en bukk på en hvilket som helst verksted og se litt rundt. går fortere og man finner nok noen feil, hvis det er noe på den da.

(X) BMW E46 318IA

(X) BMW E60 530DA

(X) BMW E39 525I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja.. tenkte litt på å ta den på et hvilkensomhelst verksted.. men det var lengre ventetid der enn på naf.. så.. :/

kjenner du ingen som jobber på et verksted eller noe da? Jeg kan ta med hvilken som helst bil til en venn av meg når som helst, lucky me:)

(X) BMW E46 318IA

(X) BMW E60 530DA

(X) BMW E39 525I

Lenke til kommentar
Del på andre sider