Gå til innhold

Custom intercooler ønskes kjøpt.. Hvem lager?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Trenger en intercooler i litt ukurante mål tydeligvis.. Finner ingen std som passer mine mål..

Trenger å komme i kontakt med noen som kan lage en til meg, uten at det koster en formue..

Tips til hvor jeg kan få utført dette til en bra pris mottaes med takk.

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ute etter en som har YTRE mål (inkl tankene) på max 50x35x10cm.. Da med inn/utløp vendt bakover..

Er snakk om 400hk, så en rs2 cooler er vel stor nok, men det er _trangt_ foran motoren, så jeg ser for meg at det er mest optimalt å ha IC plassert foran radiator..

Om jeg skal slippe å kutte åpen fangeren (slik at IC stikker ut i fronten på nedre del av fanger), så må IC være max 5-6cm tykk..

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Thoresen Automotive på telefon 93223675

Holder til på Fei like ved Kistiansund.

Kan anbefale hans produkter.

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ute etter en som har YTRE mål (inkl tankene) på max 50x35x10cm.. Da med inn/utløp vendt bakover..

Er snakk om 400hk, så en rs2 cooler er vel stor nok, men det er _trangt_ foran motoren, så jeg ser for meg at det er mest optimalt å ha IC plassert foran radiator..

Om jeg skal slippe å kutte åpen fangeren (slik at IC stikker ut i fronten på nedre del av fanger), så må IC være max 5-6cm tykk..

Målen oppgis som regel i tommer så målene dine blir rundet av til : 20" x 14" x 4"

(hvis bredden kan maks være 5-6 cm så byttes 4" ut med 3" som er normal bredde). Vet om IC med størrelsene 24" x 14" x 3" og 18" x 12" x 2,5". Hvis du SKAL ha de målene foreslår jeg at du søker utenlandsk hjelp, USA (og kansje England) er stikkordene. Du kan også få tak i en større kjærne av en IC (ikke ferdig produsert) og få noen til å kutte den ned og sveise endestykkene til deg:thumb

As usual with cars:

Car owner: How fast can you make it go?

Tuner: How much you wanna spend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målen oppgis som regel i tommer så målene dine blir rundet av til : 20" x 14" x 4"

(hvis bredden kan maks være 5-6 cm så byttes 4" ut med 3" som er normal bredde). Vet om IC med størrelsene 24" x 14" x 3" og 18" x 12" x 2,5". Hvis du SKAL ha de målene foreslår jeg at du søker utenlandsk hjelp, USA (og kansje England) er stikkordene. Du kan også få tak i en større kjærne av en IC (ikke ferdig produsert) og få noen til å kutte den ned og sveise endestykkene til deg:thumb

Jeg SKAL ikke ha disse målene, men bør holde meg innenfor de for å slippe å kutte bort innfestninger til lykter osv.. For ikke å snakke om at jeg har litt lyst å beholde IC bak fanger, ikke foran...

Regner med det er XSpower ic`r du sikter til?

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider