Morgis Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 var ute å kikket litt i dag. skal være mulig dette. kanskje kutte litt i glasset, men er ikke mye det er snakk om uans. Men er det det som er sperra da. At vinduet stopper i "hjulbuen" i døra? Er vel en litt mer proff sperre før det? Mener det kanskje ligger ei sperre på motsatt side da vinduet vrir seg litt når det stopper i bunn hvis jeg kjører det lengre ned. altså, det vrir seg nedover der mot hjulbuen... :S Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 er mekanismen som sveiver opp og ned vinduet som rett og slett ikke går lenger ned vel. for å hindre at det krasjer inni der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Bruke mekanisme fra fordører? Aldri prøvd dette, men dette må finnes ut av;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Diamantkniv fikser biffen. Eller Sotra bilglass for min del :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Diamantkniv fikser biffen. Eller Sotra bilglass for min del :) hehe, jeg tror jeg må prøve ut dette en dag! Har no så mange ruter liggene allikevel :P Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Mekanisme fra fordører er helt annerledes... Ingen fester som ligner.. Da må man i så fall blande begge og få noe seriøst mygel ut. Men skal være veldig enig i at det hadde vært digg når det er cruising og fyll baki der. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg