Gå til innhold

Volvo 940 Turbo -98

Ranger emnet

Unknown

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Krishell:

Liker det sorte av brekket på den jeg ;) spesielt når jeg får på R vinga, den har jo en sort tupp på slutten.

Volvo-Lars:

Hmm ;)

Evolve:

Chip, 3" eksos, Turbo, dyser, BTR, Hi-flow kon filter, kvass kam (evt, 16v toppen som ligger i dele hylla)

R_Style:

Takk, bilen forrblir clean! skal bare slenge på R vinge og lakke om krom lista på grillen til grå som "SE" ugavene.

Vector:

Takk, senkinga er akkurat passe! veldig fornøyd med den.

bild3377cz.jpg

Fanten_940LT:

Har ingen planer om og fjærne det i farten, litt sjarm i det som du sier.

fast_740:

Takk! felgene er ikke så strøkne lengere, var slure/drifte hjul på andre bilen før :thumb

- VOLVO 940 -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, så jo knallfin ut den

Lenge til du kommer tilbake på jobb mr. unknown?;)

Syns du har gjemt deg litt lenge nåflushit

93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil)

93 BMW 325Ci

87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt)

86 Volvo 740 GL (solgt)

87 Ford Sierra IS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poffs:

Takk Paul! du er kjapp du ;) ren og pen skal det være, finne add on til den tenker jeg..

Vi får ta ut 940'ne ut på et treff en gang veitu.. hehe, du har vell fått litt mere fart i din nå?

Trond D:

Hvis du leter på nettet så ligger Volvo 940 LT -98 fullutstyrt utenom soltak fra 100-110 og opp..

Spike:

hehe.. takk! tja, gjør grise vondt enda så skal til legen imorgen.

Så om alt er blitt bra kommer jeg på Tirsdag, savnet meg nå ja? :hug: hehe

Nå sitter jeg med foten i grønsåpe vann og bestiller deler, dopa ned på 500mg penselin kapler babyhmm? :crazysant

- VOLVO 940 -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanten_940LT:

hehe, joda.. det skal jeg forklare!

for et halvt år siden mistet jeg en rød blokk på store toen, fredagen for litt siden nå mistet jeg neilen på store toen jeg mistet blokken på.

PÅ mandag litt utpådagen på jobben begynte det bli vrient og gå, etter og tatt av værneskoen så var jo den toen en luftbalong!

hoven og fy, så var det jo og få på skoen igjenn. for jeg skulle jobbe videre såklart!

det gikk ikke, til lunch spiste jeg parracet og farris. satt 3,5 timer på legevakten med ja, heftig smerte.

Så kom jeg inn, og viste toen, og legen sa "oiii.. den.. den var.. var jo ikke så fin.."

Så da ble det en uke sykemelding.. du så meg sikkert da jeg var på jakt etter parracet eller hva det heter..

Så senere ble det øl, penselin, parracet og beinet i grønnsåpe vann :roll:

Jeg bor i Andebu, noen km fra sentrum ;)

- VOLVO 940 -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Den der kjenner jeg igjen fra da jeg var liten og skulle vise hvor sterk jeg var... Plukka opp en stoooor stein (iallefall da:P) og glapp den ned på foten min, som da selvsagt var innbundet i jesus-sandaler, ikke helt det beste det heller. Da ble det samme kur som deg, bortsett fra øl, hehe.

Da må det ha vært deg jeg så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider