Golf`3 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Noen som vet hvor mange mm. man har senket bilen når det er 60 cm opp til hjulbuen(på det høyeste) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ta og mål hvor langt det er opp til nederste del på fremskjermen, originalt er det vel 13-14 cm opp fra bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Sikker på at det er 13-14 opp til itl nederste delen på framskjermen orginalt ? Noen andre som vet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Bare mener at det er det som er beskrevet som "bakkeklaring" i brosjyrer og slikt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleIdolet Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 skal du sjekke orginalt må du ha orginal dekk også ... jeg har lavere profil på dekka .. gjør også at bilen blir litt lavere så det blir litt smurf. Men når du kjøper senkesett velger du jo hvor store ... du senker ikke 40mm senke fjærer til 60mm GJ Siter Jeg gikk ikke på skole... Istede er bilen, min lærdom =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg