codegen Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hei! Da var det handlet inn bil, forsterkeren er i boks, og suben kommer snart.. så da lurer jeg på om noen har noen anbefalinger til kasse får pioneer tsw5000spl i en opel calibra forsterker: soundmagus x-3000. og hva spiller bør jeg handle? prs880 eller den dærre nye 9600 versionen? tror det blir en av dem, størst sjangs får at jeg kjøper prs880 pga, designet. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 ingen med noen geniale svar? vil også vite om noen har en genial plassering til kassa baki dær Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Zetec har nok svaret til deg. Tror det var boomcar i grimstad, hvor zetec "hører til" som bygget ei kasse til denne subben som spilte helt hinsides! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kassen boomcar bygget har nok ikke spillt så hinsides som folk skal ha det til, spiller faktisk nesten 3 dB høyere med kassen jeg bruker.. Men stemmer det av BoomCar bygde en bandpasskasse til denne subben som spillte veldig bra :) Kan evt sjekke hvordan denne var bygget om det er intr. for det. Selv bruker jeg en portet kasse på 107 liter med 2,5cm port + flenser. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 107l på 1x 5000spl? iik:O fyller da opp heile lille bagasje rommet på calibra`n da.. vil helst ha portet kasse og ikke noe bandpasskasse. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Du klarer deg nok med en kasse på 65 liter og tuning på rundt 50 Hz :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 okai, har du noen geniale mål på portene da og hvor mange? noen forskjeller på hvordan jeg lager kassa, skrå eller flat bakkant? maks høyde jeg kan ha er vel på rundt 33cm høyt tror jeg Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Kassen boomcar bygget har nok ikke spillt så hinsides som folk skal ha det til, spiller faktisk nesten 3 dB høyere med kassen jeg bruker.. Men stemmer det av BoomCar bygde en bandpasskasse til denne subben som spillte veldig bra :) Kan evt sjekke hvordan denne var bygget om det er intr. for det. Selv bruker jeg en portet kasse på 107 liter med 2,5cm port + flenser. en med calibra jeg snakket med i fjor høst, som visst hadde denne kassa. han påstod da over 150Db, selv om jeg tvilte på det da ;) Føltes ihvertfall sykt ut i pandaen!:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 en med calibra jeg snakket med i fjor høst, som visst hadde denne kassa. han påstod da over 150Db, selv om jeg tvilte på det da ;) Føltes ihvertfall sykt ut i pandaen!:iconsm Stemmer det at han hadde calibra ja, men spillte hvertfall ikke over 150dB hehe... Han spillte snaut 143dB i en Fiat Uno. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hehe, må vært i skikkelig god form:???: når jeg snakket med han ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Du skal ikke se bort i fra det nei, hehe, han skulle jo selge den også, så mulig det var ett salgstriks :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg