Gå til innhold

kasse til tsw5000 i calibra

Ranger emnet

codegen

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var det handlet inn bil, forsterkeren er i boks, og suben kommer snart.. så da lurer jeg på om noen har noen anbefalinger til kasse får pioneer tsw5000spl i en opel calibra

forsterker: soundmagus x-3000.

og hva spiller bør jeg handle? prs880 eller den dærre nye 9600 versionen? tror det blir en av dem, størst sjangs får at jeg kjøper prs880 pga, designet.

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassen boomcar bygget har nok ikke spillt så hinsides som folk skal ha det til, spiller faktisk nesten 3 dB høyere med kassen jeg bruker..

Men stemmer det av BoomCar bygde en bandpasskasse til denne subben som spillte veldig bra :) Kan evt sjekke hvordan denne var bygget om det er intr. for det.

Selv bruker jeg en portet kasse på 107 liter med 2,5cm port + flenser.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassen boomcar bygget har nok ikke spillt så hinsides som folk skal ha det til, spiller faktisk nesten 3 dB høyere med kassen jeg bruker..

Men stemmer det av BoomCar bygde en bandpasskasse til denne subben som spillte veldig bra :) Kan evt sjekke hvordan denne var bygget om det er intr. for det.

Selv bruker jeg en portet kasse på 107 liter med 2,5cm port + flenser.

en med calibra jeg snakket med i fjor høst, som visst hadde denne kassa. han påstod da over 150Db, selv om jeg tvilte på det da ;)

Føltes ihvertfall sykt ut i pandaen!:iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en med calibra jeg snakket med i fjor høst, som visst hadde denne kassa. han påstod da over 150Db, selv om jeg tvilte på det da ;)

Føltes ihvertfall sykt ut i pandaen!:iconsm

Stemmer det at han hadde calibra ja, men spillte hvertfall ikke over 150dB hehe...

Han spillte snaut 143dB i en Fiat Uno.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider