ole lukkøye Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hei. jeg skal kjøpe senkesett til mondeon min, (ikke bare senkefjerer) det er en 95mod (mk1?) er det noen som har link til noen bra senkesett? eller vet hvor de selger det i akershus ett sted? takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hei.jeg skal kjøpe senkesett til mondeon min, (ikke bare senkefjerer) det er en 95mod (mk1?) er det noen som har link til noen bra senkesett? eller vet hvor de selger det i akershus ett sted? takker for svar. 95mod er mk1 ja... Torshov Bilrekvisita på strømmen skaffer vel det meste...? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Her har du ett stoooort utvalg, jeg ville valgt coiloverne..... BS bildeler - Ford Mondeo senkesett Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Her har du ett stoooort utvalg, jeg ville valgt coiloverne..... BS bildeler - Ford Mondeo senkesett De coiloverne er til 2000 modell og oppover.... Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Sorry, så ikke det før etter jeg posta aneglsmili Men de cobra demperne så jo bra ut, men rart dem sier at de cobra er bedre en interalloy demperne? hmm Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg