Gå til innhold

Anbefale spiller...?

Ranger emnet

svein-ivar

Anbefalte innlegg

Skal ha ny spiller i bilen min, ettersom jeg ikke er helt fornøyd med den gamle. Den som sitter der er en Pioneer DEH-1600R... Altså, ikke noe værsting spiller...

Denne helgen er det DB-Drag på TV Boden å i den anledning skulle det visst være noen tilbud der. Det jeg ble anbefalt til min stereo var en Alpine CDA-9857R. Denne skulle jeg få for 3,995kr. Da er spørsmålene: Gå for den? Andre forslag?

Akter ikke å legge mer i en spiller enn 4,000kr...

1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod

1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra...

Div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Sony cdx-7750 (er nok utgått nå, men finnes ny modell). Denne har meget god MP3 avspilling, samt Burr-Brown DA converter som tar seg av vanlige CD'er. Syns selve spillern er fantastisk, men effetforsterker delen i den har igjen et stykke til f.eks Pioneer, så da burde man bruke ekstern forsterker (men det anbefales jo uansett).

Men Alpine, Pioneer og Panasonic er jo rimelig bankers valg det og :). Jeg valgte Sonyen pga lydkvalitet, og at den passa fint i passaten min :).

Bilde av spillern min..

http://www.bilradiospes.no/images/Sony_CDXF7750_2.jpg

(2phono ut +sub out).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Sony cdx-7750 (er nok utgått nå, men finnes ny modell). Denne har meget god MP3 avspilling, samt Burr-Brown DA converter som tar seg av vanlige CD'er.

Hva tar seg av MP3 Cd'er i denne spillern ?

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil anbefale kenwood KDC-PSW9531, grom spiller aldeles, pioneer er kjent for svake phono utganger dvs. lett å brenne om du skulle ha dårli jording på forsterkeren, alpine har, ikke dårlige, men lite utviklede delefiltre i spilleren...

men du må så klart kjøpe spiller etter dine behov og din smak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil anbefale kenwood KDC-PSW9531, grom spiller aldeles, pioneer er kjent for svake phono utganger dvs. lett å brenne om du skulle ha dårli jording på forsterkeren, alpine har, ikke dårlige, men lite utviklede delefiltre i spilleren...

men du må så klart kjøpe spiller etter dine behov og din smak...

Kenwood ja, får ofte mye der. Min Sony har 4v pre out utganger, om det er bra eller dårlig vet jeg ikke :). Uansett, jeg er fornøyd :). Selv om jeg ikke liker Sony spessielt ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider