Gå til innhold

Trailer med 2 hengere?

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

Gjest ReVolvolution

Ble litt forbausa i stad altså.. Kjørte bak noen tivolibiler på R555 på vei til Sotra, der framme ligge det faen meg et saktegående vogntog, med vanlig kassehenger + campingvogn på.. Det er vel faenmeg ikke lov?? Ikke slapp dem forbi meg heller, selv om jeg blinka med lysene og holdt inne fløyta.. God damn this polakker ass!!!

men, er ditta lov? 2 hengere altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt forbausa i stad altså.. Kjørte bak noen tivolibiler på R555 på vei til Sotra, der framme ligge det faen meg et saktegående vogntog, med vanlig kassehenger + campingvogn på.. Det er vel faenmeg ikke lov?? Ikke slapp dem forbi meg heller, selv om jeg blinka med lysene og holdt inne fløyta.. God damn this polakker ass!!!

men, er ditta lov? 2 hengere altså?

Tja, de kan jo ha fått dispensasjon.. De kjører gjerne med vogntog på 27 meter og sånn:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Nei dessverre.. Var nesten helt mørkt.. Skal ta meg en tur oppom der dem holder til å få tatt noen bilder i morgen når det er lyst.. Var et latterlig syn altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen krav om følgebil før det passerer 23 meter. Det er heller ikke vanskelig å søke om, og få godkjent, "engngsdispansasjon" - herfra til dit innenfor et visst tidsrom.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Fikk dessverre ikke tatt noe bilde da dem hadde kobla fra når jeg kom fram. Uansett så vinglet det ganske mye da dem kjørte, og campingvogna holdt på å tippe bakover flere ganger.. Dette var jo ganske sent på kvelden, men dem hadde ingen følgebil eller lignende.. Rett og slett farlig synes jeg..

Pass dere for polakker på Sotra-Sirkus :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider