cossiemk1 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hvor mye ladetrykk har en orginal corado G60?? Kan man bytte reimhjulet på kompressoren uten å bytte dyser/chip? Hvor får man tak i reimhjul, chip osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 0.65bar orginalt. Vanlig å bytte til 68mm reimhjul, fpr 3.5bar og chip, får vel ca 15-25hk ut ifra stand på motor/glader. http://www.sstuning.no http://www.volksport.no - pratet alltid med Erlend når jeg hadde corrado g60, men i det siste nå har han hatt problemer med et eller annet, så vil ikke anbefale volksport. Polo Classic skaffer vel også chip og slikt :) Har du en corrado? Hvor mye lader din nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Vet ikke hvor mye den lader nå, men har best. måler, så jeg får sjekket det... synes ikke den går noe bra :( har også en klakke lyd som muligens kommer fra g laderen, så mulig den må byttes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Vet ikke hvor mye den lader nå, men har best. måler, så jeg får sjekket det... synes ikke den går noe bra :( har også en klakke lyd som muligens kommer fra g laderen, så mulig den må byttes... Er det klakke lyd i lader må den ikke kjøres. Da kan det hende du må ha ny lader. Det er UANSETT ikke anbefalt å trimme G60 med mindre ladehjul før du har overhalt laderen Du kan sjekke ladetrykk i kjørecomputeren. Søk litt (MFA) så finner du det lett Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Er helt "ny" når det gjelder vw, så skal ikke skryte på meg noe kunnskap her... Men jeg har en nyoverhalt lader liggendes, så jeg får bytte til den og se hva som skjer.... Kikka på sidene til sstuning nå, og der var det jo litt snadder... Reimhjul, 3,5trykk regulator, ny reim og chip, er det det jeg trenger? eller bør jeg bytte noe mer?? hadde vært kjekkt med en link til hvordan jeg sjekker ladetrykket ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 http://www.snstuning.com/DIY/Tips/tips.htm trenger ikke større fpr til ditt oppsett imho Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ok, for meg som ikke har peiling da, så lurer jeg på hvor MFA er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 det er kjørecomputern din. står MFA på den hendelen på høyre side av rattet ditt. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ok, da skal det sjekkes... men kan jeg ta av reima til g-laderen, og starte bilen?? forsvinner klakkelyden da, så vet jeg jo at det er g-laderen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 eventuelt kan du bare åpne panseret, starte bilen, og høre etter hvor lyden kommer fra? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ok, da skal det sjekkes... men kan jeg ta av reima til g-laderen, og starte bilen?? forsvinner klakkelyden da, så vet jeg jo at det er g-laderen... Regner med at du da mener tann reima ikke vifte reimen/dynamoreimen. Uansett tror jeg heller at jeg ville ventet og koplet opp ladetrykks meteret, minst jobb og egentlig det sikreste... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 eventuelt kan du bare åpne panseret, starte bilen, og høre etter hvor lyden kommer fra? Har lyttet, men er ikke sikker på hvor lyden kommer fra... når jeg står forran bilen så høres det ut som det kommer fra toppen, men når jeg står på siden ved laderen, så høres det kanskje ut som det kommer fra laderen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 rådebank? Er jo forholdsvis vanlig med G60`r som har dratt litt på kilometerne at rådelager bør byttes.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 rådebank? Er jo forholdsvis vanlig med G60`r som har dratt litt på kilometerne at rådelager bør byttes.. Stemmer, kostet jo ca 1000kr for forsterkede rådelager så jeg byttet for og vere sikker. var jo ca 1 time med arbeid også... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Men det er ikke en jevn klakking, det blir liksom sånn klakk klakk klakk....klakk klakk klakk...klakk klakk klakk... og den blir ikke værre ved pådrag.. det høres ikke ut som det kommer fra bunnen heller :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg