cossiemk1 Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Har nå testet mfa for å finne ladetrykket, men det skjønte jeg heller lite av... fulgte linken jeg fikk av Polo classic, men da kom det opp et 4 siffret tall, som lå på 3-400 ca... Tror jeg må få noen med litt peiling til å titte litt jeg... noen som melder seg frivillig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Er jo ikke dyrt med ladetrykksmåler heller da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 kan få billig av meg. hvit 60mm Autoguage. kan få både oljetrykk og turbotrykk. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvor billig da, nitros?? Skulle uansett hatt noen til å ta en rask titt på bilen for å finne ut hva som klakker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 PM sendt. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Da har jeg fått sjekket ladetrykket, og det ser ut til å være som det skal, så da er det vel jeg som bare husker litt feil... er vel 12 år siden sist jeg kjørte g60, og jeg husker den gikk bra, men har kjørt mye annet i mellomtiden som går bra, så det er vel sånn denne skal gå ca... Har også koblet inn kantakten til speedometeret, men der er det noe galt, for når jeg tømmer 3.gir, så har jeg ca 90km/t... hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg