mbfreak Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 hmm. jess da.. da er det min tur:P bilen er en 93 MB 190E 2.0 med man kasse:D Ting som er gjort: 17" ATS felger. 40mm inter alloy fjærer..(skal byttes) bilstein sprint dempere. supersprint eksos potte(eksos anlegg nr 4:P lol m3 speil. åsså har jeg bytta fra blått stoff interiør til svart skinn:D 16v konsoll med målere. bakrute senker( fortiden tatt av) pedaler med MB stjerna i. og 350mm Luisi ratt(deilig å kjøre med. å sikkert noe mer å men kommer ikke på det..... planer fremover: 16v styling. håper på hel lakkering(blir i samme farge ja) nye fjærer. avantgarde grill. lyst på fjærbeinstag å. og 500E stabstag. er sikkert noe mer. er jo evighets prosjekt dette:D åsså bilder:) å ja bakfanger er dassa:P å for de som ikke vet hvordan den så ut før interiør byttet æsj:P å etter:D pedala mine:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Nice bil! Så bra ut da jeg var å henta eksos her om dagen... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hehe. takker:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 se derja påsan, endeli lagt ut vrake? :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hehe. ja. trur æ har lagt ut det før å men fann ikke igjen tråden:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Fin bil det der ja. Det skal jeg skrive under på. Det er vel ett av de bedre eksemplarene av w-201-serien. BTW: interiøret jeg kjøpte, fungerer fin-fint. Hunden får finne seg i å sitte i gulvet heretter.:hello: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xXx Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 nice bil...tenke du har stressa me d intriøre!tenkte eg sko gjør d i 230èn min og men eg fant ud d va for stress så eg lar d ligga t ein dag eg for gnisten for d!!men fine bil stå på:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hehe. var ganske enkelt å bytte egentli. alt detter jo på plass:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 plug and play vøtt Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 måtte knipse litt etter vask inn å utvendig:) har nå montert hvite skiver med logo :lol: har og montert 16v konsoll. mangler 2 av instrumenta. et bilde av felgen å. (vet de er stygge i kanta) satt i blåe parklys pærer å. vises ikke så godt på bilde. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 se derja, endelig litt vær til å jobbe i å nå :) men bytt grillen din! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 jada. men vente på cash fra en i vika shø:P heehhe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ja Ronny kan være treig av å till ass :deng Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 hæ?? Ronny har da vært her me cash han:P ment dæ æ :P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 skjer det noe her da?:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg