Gå til innhold

Lotus OMEGA

Ranger emnet

sp0ky

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var en lotus omega! det var nr. 1! solgte den til mandal i går. for utrolige 195000,- =/ jeg og en kompis jkjørte den opp til tr. heim og møtte den nye eieren der. jeg må si en ting, fy faen for en sinssykt rå bil!

btw. den er ikke svart, men british racing green ;)

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotus omega er digg det, vet om en som driver å bygger verdens eneste Lotus omega Stv! 'Noe' modifisert, ikke sikker på hvor mye hk han skal ha av den, men ca 700hk, og den omegaen skal være TREKKVOGNA til pickupen hans, som han skal delta med i konkurranser om verdens raskeste pick up elns...:S Heftig!

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en lotus omega! det var nr. 1! solgte den til mandal i går. for utrolige 195000,- =/ jeg og en kompis jkjørte den opp til tr. heim og møtte den nye eieren der. jeg må si en ting, fy faen for en sinssykt rå bil!

btw. den er ikke svart, men british racing green ;)

Er det NR 1? sattan. da hadde jeg ikke behandlet den slik den blir nå...

for jeg vil tippe at det går med gangske mange bakdekk i året...

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det NR 1? sattan. da hadde jeg ikke behandlet den slik den blir nå...

for jeg vil tippe at det går med gangske mange bakdekk i året...

jeg så det da gutta dro fra der vi møtte de, bånn gass med en gang.. hehe! det var faktisk nye bakdekk på bilen =)

eller, kanskje ikke etter vi lå bredt to runder rundt rundkjøringa i steinkjer ;)

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider