sp0ky Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Så ein lotus omega nå nettop. så den i farsund. en svart en med prøveskilter... Noen som vet noe om den? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 ikke noe lotus... var en evo, så den nettopp i mandal oxo Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 sikker? det sto lotus bakpå... D var turbo på den..!!! hørte bare hvordan de spant seg opp Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 det var en lotus omega! det var nr. 1! solgte den til mandal i går. for utrolige 195000,- =/ jeg og en kompis jkjørte den opp til tr. heim og møtte den nye eieren der. jeg må si en ting, fy faen for en sinssykt rå bil! btw. den er ikke svart, men british racing green ;) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Lotus omega er digg det, vet om en som driver å bygger verdens eneste Lotus omega Stv! 'Noe' modifisert, ikke sikker på hvor mye hk han skal ha av den, men ca 700hk, og den omegaen skal være TREKKVOGNA til pickupen hans, som han skal delta med i konkurranser om verdens raskeste pick up elns...:S Heftig! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hehe! går også en i kr.sands området, som har gått her fler år. kollega av min far som hadde den til han solgte den for rett over 1 år siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 det var en lotus omega! det var nr. 1! solgte den til mandal i går. for utrolige 195000,- =/ jeg og en kompis jkjørte den opp til tr. heim og møtte den nye eieren der. jeg må si en ting, fy faen for en sinssykt rå bil! btw. den er ikke svart, men british racing green ;) Er det NR 1? sattan. da hadde jeg ikke behandlet den slik den blir nå... for jeg vil tippe at det går med gangske mange bakdekk i året... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Er det NR 1? sattan. da hadde jeg ikke behandlet den slik den blir nå...for jeg vil tippe at det går med gangske mange bakdekk i året... jeg så det da gutta dro fra der vi møtte de, bånn gass med en gang.. hehe! det var faktisk nye bakdekk på bilen =) eller, kanskje ikke etter vi lå bredt to runder rundt rundkjøringa i steinkjer ;) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 tror det er en ifra farsund kommune som har kjøpt den. hørte iallefall rykter om at det var en her som skulle av å hente den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Dette e jo en råå-bil, håpe bare ikke at den fyrn som kjøpte den sarve den ned. Denne type bil burde egentli ikke falle i pris , syns no eg da.... E no egentli bare misunneli :respect Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Vist det e han som jeg har hørt rykter om som har kjøpt den så tipper jeg at den bilen desverre ikke lever lenge.. Men får jo håbe at det er en bil som holder... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 han som kjøpte lotusen kommer fra mandal. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 OK. vist du meiner d så gjør han sikkert det. men da er han bare veldig ofte i farsund.... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 er farsund langt unna mandal da eller? Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 par 3-4mil ellr noe...:thumb Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg