Gå til innhold

Sånn går det når ein skal ha ferie

Ranger emnet

Corvette_

Anbefalte innlegg

FIkk i dag beskjed om at trekkeren jeg kjører blei kræsja mens jeg har hatt ferie. Vikaren kjørte i rævva

på ein peugeot Partner(akkurat det var ikke det store tapet med den bilen da). Heldigvis ikke personskade såvidt jeg skjønte.

Fetteren min som har tatt bildene

RotationofR500Jokk001.jpg

RotationofR500Jokk002.jpg

Blir hvertfall enkelt å peile olje og sjekke om det er nok spylervæsle på bilen :)

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som om mange vikarer bare gir en fin F i bilane de kjører, siden det ikke er demmes egene lissom!!

har et par på jobben og som har kommet tilbake etter ferier og finne bilen i værre tillstand enn da de dro (tilogmed uten å rydde og vaske etter seg inni... bomba,skitent og jævlig er stikk ord!)

nei, vi må slutte med ferier tror jeg.. hehe.. boikotte vikarer! :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at det var et uhell; han som vi bruker jobbber nærmest fast for oss og har kjørt blen min ein del når jeg har hatt fri uten att det har skjedd noe som helst med bilen, og bilen har bestandig vært bra inni etter han har kjørt den. Er jo fort sånt som kan skje alle hvis ein er litt utheldig.

Sjefen var visst ikke heilt blid på han skjønte jeg på fetteren min.

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da det er litt kjipt om man bruker en vikar som egentlig er fast i firma da vettu!! hehe (sånn som corvette sin vikar var!)

kankke helt skylde på en arb.kollega :) hehe

men, får man en fra adeco,manpower osv!! da kan man bare hive seg i det!!

"øøy, sjef sjef.. har blitt litt bulk i bilen min gitt!! de var ikke her før ferien!!" *ro ro ro ro.. eh, faen.. 9.9 :respect *

Lenke til kommentar
Del på andre sider