KloA Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Tenkte jeg skulle få meg ny lakk på corradoen min, og tenkte da hvit (eller grå) med sort panser, sort grill , og evt sort tak.. noen som orker å prøve seg ? har ingen bilder fra siden akkurat nå, men kan fikse om det trengs, er også åpen for forslag til farger. http://www.tankeboks.org/media/corrado1.jpg for bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Ikke en modd jeg er stolt av, men her får du en idè Din Gråbrunbeige.... "Hvit" Hvit med sort Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 ikke ille det der ;) tusen takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 off topic. jævlig bra avatar:p Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hehe, takk ;) naska den en eller anna plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg