Gå til innhold

Var så heldig å ende bak dette følget på vei hjem fra vestlandet i går!

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

Var på vei hjem fra vestlandet i går og havnet bak disse..

 

Syklisterdritt.JPG

Her ser du den bilen som står midt i veien med imøtekommende bil rett forran..

Syklisterdritt2.JPG

dette var kun en av de mange puljene på veien, men denne puljen inneholdt kanskje 200 syklister, og det var ikke mulig å kjøre forbi halvparten av dem, og på svingete veier innover mot fjellet (hemsedal) fra lærdal, så kan det bli vanskelig.. og ikke nok med det, men på den ene strekka hvor jeg skulle dra forbi, så tar den eneste bilen forran meg og legger seg ut og skal kjøre forbi, men tror dere han kjører forbi fort? neida han skal FILME syklistene og kjører dermed veldig sakte.. det endte med at det kom bil i mot, og begge to måtte stoppe midt i veibanen til alle syklistene og jeg har passert.. Bak meg var det kø på kanskje 25-30 bil og 6-7 vogntog.. Brukt litt over en time på å kjøre 25 km, hvor det vanligvis går i 80-100..

 

Rett før vi kjørte forbi så ble det fullstendig stopp pga flere syklister som kræsjet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De kunne jo ihvertfall liggi en i bredden og ikke 6!

Jeg mener seriøst at syklister som tror de har enerett på veien, og ikke kan hjelpe frem den øvrige trafikken på noen måte, er de største tomsingene som finnes!

 

Skal vi hjelpe dem frem, må de for pokker meg kunne hjelpe oss frem og!

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei, mine trakter jo! Hadde muligheten til å kvitte meg med tre syklister i går, uten vitner, men kan jo ikke skade lakken heller.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei, mine trakter jo! Hadde muligheten til å kvitte meg med tre syklister i går, uten vitner, men kan jo ikke skade lakken heller.

Synd du ikke brukte muligheten.... Får bare opprette en tråd her, hvor vi alle spleiser på "tilfeldige, uforklarlige lakkskader".

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere noen av syklistene ville blitt bøtelagt for å ikke ha hjulpet til med en sikker forbikjøring? Man skal jo tross alt tilpasse farta og hjelpe den som kjører forbi tilbake i rett felt igjen...

 

tvilsomt! de ska ha (og har) samme rett som en bil når de er på veien, men bøter slepper de nok fint unna ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om vi som liker å burne litt, slæde og herje litt med biler, må ha egne steder (baner) til å leke oss!! hvorfor i helsvette kan ikke dissa tomsingane her få seg en egen bane å rulle rundt på a???

Forskjellen er at disse har søkt om lov av Statens Vegvesen til å holde sykkelløp der, det har ikke du når du burner på offentlig vei. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at alle syklister som sykler på BIL vei skal søke om det eller begynne å betale en slags veiavgift.

 

he he dagens dummeste,du tror vel ikke disse folka har lappen men sykler rundt hele tiden? tror nok de fleste der har lappen og betaler veiavgift.

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

 

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår