Gå til innhold

kjøpe / selge forum?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Kan det være noe av dette du mener??

 

LOL

 

:D :D :D :D :D :D :D

 

...........

 

Men; kan være enig i at det burde deles i "kjøp" for seg selv og "salg", så er det lettere å finne frem....

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Kan det være noe av dette du mener??

 

ENDELIG!!

her ser vi det.. nok engang ser vi Mrhappy's kreativitet laaangt over andres nivå, dette er som en guidet tur på munch museet.. FLOTT at disse innvandrerene klemmer til med flott og ikke minst fantasi full kunst!! dett traff meg rett i hjerteroten å se en invandrer gutt med et slikt øye for kunst!!

 

må beklage for at jeg glemte :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D <-- disse

 

til alle dere som ikke fikk frem glimte i øyet...

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

 

ENDELIG!!

her ser vi det.. nok engang ser vi Mrhappy's kreativitet laaangt over andres nivå, dette er som en guidet tur på munch museet.. FLOTT at disse innvandrerene klemmer til med flott og ikke minst fantasi full kunst!! dett traff meg rett i hjerteroten å se en invandrer gutt med et slikt øye for kunst!!

 

 

umm, og poenget med det var?

 

Sist jeg sjekka (har jo ikke sjekka, men er slik man sier) så var Asim norsk....

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

 

ENDELIG!!

her ser vi det.. nok engang ser vi Mrhappy's kreativitet laaangt over andres nivå, dette er som en guidet tur på munch museet.. FLOTT at disse innvandrerene klemmer til med flott og ikke minst fantasi full kunst!! dett traff meg rett i hjerteroten å se en invandrer gutt med et slikt øye for kunst!!

 

Jeg gir opp... har ikke ord for slikt.

 

Go Get`em Kid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår