volvovassdal Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 for et par dager siden fikk jeg startproblemer, den starta så sto den bare å fjuska å hoppa på ca 1000omdr å jeg fikk ikke til å gi gass (virka som den ikke fikk bensin?) jeg stoppa å starta igjen å problemet var borte.. dagen etter nektet den å starte på startern (var ikke etter engang) så jeg løste problemet med en rimelig trillstart! men i dag ville den faen ikke trillstartes engang.. så jeg åpna huven å så over diverse slanger å kontakter osv.. jeg hørte også bensinpumpa gå når jeg skrudde på tenninga. så skulle jeg prøve en siste gang på startern å da starta den tvært:/ å jeg kjørte til butikken, å når jeg kom ut ville den ikke starte igjen, men starta på trillstart! så kjørte jeg å besøkte en kamerat, å når jeg skulle dra derifra starta den tvert igjen.. -bensinpumpa går -kontakter å slanger osv virker greit -først var problemet bare når motoren var kald, men nå starter den heller ikke i varm tilstand Noen som har peiling på hva det kan være som feiler driten? svar mottas med stor takk:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Mål om du får signal ut av hallgiveren når du tørner på motoren. Den sitter i underkant av fordeleren. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Mål om du får signal ut av hallgiveren når du tørner på motoren.Den sitter i underkant av fordeleren. har ikke multimeter desverre, så får ikke gjort noe i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Mål om du får signal ut av hallgiveren når du tørner på motoren.Den sitter i underkant av fordeleren. Sitter ingenting i fordeleren. Er tom. Men det sitter 2 følere ved svinghjulet. Den fremste er til turtallet, og den bakre er til posisjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 i dag er den enda værre.. fikk start, men den går som et lass med drit hvis jeg har jevn eller for mye gass (akkurat sånn som når den ikke får nåkk bensin) kan også legge til at den går meeget ujevnt på tomgang, den ryker også svart.. motoren er forholdsvis orginal foruten 3"JT å kon filter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hadde samme problemet med min ET. tok av luftmengdelåleren og slangene rundt om turboen osv. å etter d så va visst alt fint igjen:S Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hmmm i kveld har bilen faktisk hadd eksemplarisk oppførsel.. jeg fårstår meg ikke på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Sjekk luftmengdemålern din du.. Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Sjekk luftmengdemålern din du.. tror du det kan være den? veit om en jeg kansje trur har en liggende så jeg kan få prøvd Den har forøvrig bynnt å bruke styggmye bensin å den soter ned pluggene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 eeh luftmengemåler kan det være! skal være en ventil ut fra bensinpumpa til motoren! den kan være kilden til problemet! prøv å ta den bort og bare skjøte ihop slangen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 eeh luftmengemåler kan det være! skal være en ventil ut fra bensinpumpa til motoren! den kan være kilden til problemet! prøv å ta den bort og bare skjøte ihop slangen! Blir jeg skal prøve en "ny" luftmengdemåler i dag, skal se på det med ventilen du snakker om også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg