Gå til innhold

min golf 2 1991.

Ranger emnet

boole

Anbefalte innlegg

i dag så var hentet jeg intriøret jeg har kjøpt.... rallye intriør for 4000 komplet og i god stand.er det en grei pris ? panene er kansje og ta av trekket og sy stol ryggen om i blått vis det ikke er så dyrt... noen som vet hva noe sånnt vil koste?

bilder.

DSC00483.jpg

DSC00481-1.jpg

DSC00482.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da fikkk jeg tilbake div deler fra bes teknikk......det som ble syer dyppet dene gangen var grenerør, braket motrofeste og div andre ting... så nå er det rent:D

noen som har brukt eksos bandasje før... er det vært ogbruke pengen på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja da er det en stund siden det har skjed noen... fått gjort litt i det siste...

forgje uke så var det og støvsuge og legge legge asfalt matter på nytt. og isolere. håper det hjelper....

DSC00015.jpg

så var det og rense gulv teppe. der vare det mye dritt i det teppe... og få få de inn i bilen. så har jeg bytta varme regiseter og dasen er motert nå....

DSC00018-1.jpg

på god vei

DSC00568.jpg

DSC00569.jpg

glemte og ta bilde når det var ferdig.... alt funket etter monteringen...

neste bilr og fikse bremsen og eu gokjenne før man bytter motor....

kedlig og se god bilen stå sånn..

DSC00576.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da er det lenge siden det har skjedd noe her... for tiden så er det og ordne til den helvetes møkka eu kontrollen... heva bilen og bort med rutter og div.... henta toppen i dag på sylinder servic... der de har høvelet den 1 mm slipt ventiler og ventil deter. og bytta ventil styringer... ble bra..

DSC00026.jpg

DSC00016-2.jpg

nå er den vel god som ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper da det...men sorry for at jeg ikke har ringt... har hatt litt my og gjøre for tiden.. kan vi ikke prøve på en dag i starten av neste uke. vis du ikke har fått fikksa det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da er det lenge siden det har skjed noe her.... er ikke så mye som har skjed,siden sist. har vært på eu og fikk bare 2 styk toer feil....(meget førnøyd)har gått til inkjøp av kw type 2 :D

og 2 styk nye forsterker...men må få syd opp et rift i rally stolen før den skal i bruk... så har jeg tenkt til og lage glasfiver dør kasser, sider. er ikke helt sikker ennå åssen de ska lse ut , noen som har skikelig peil på sånnt? ossen burde jeg gå fram. gjærne bilder?

første kjøre tur i år:D

DSC00983.jpg

DSC01012.jpg

DSC00978.jpg

DSC00979.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer noe sakkte men sikkert... fått monter KV og prøve kjørt...helt konge ikke noe mere og si om den sakken...har fått sandblåst og lakka kassa til hartman motoren.... og begynnt og monter og koblet til forstrkerene.... så i løpet av helgen så er den vel på veien for sommeren...

DSC00030-2.jpg

DSC00029-2.jpg

DSC00028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
  • 3 months later...