Gå til innhold

min golf 2 1991.

Ranger emnet

boole

Anbefalte innlegg

Hallo,jeg lurer på en liten ting,på 90 fangeren frem så er det på en måte 3 deler,den nederste delen er det en vanlig gti leppe?

Golf ftw:D

der selve den underste delen som er gti/g60 leppe helt nederst på fangeren. så har du selve fanger som er over det. der er grøfte lysene og skilt sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helgens jobb på blien ble ikke stor men litt har jeg gjort..

tokk turen ut på BS teknink for og hente delene som hadde blit syre dyppet. ... :D er helt sykt ossen resultate blir.

DSC00403-1.jpg

DSC00418.jpg

DSC00417.jpg

fikk også lakka noe av det aluminiums tinge som ble dyppet på fredag.

DSC00412.jpg

så regner jeg med at blokka blir montert i løpet av uka...;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i går fikk jeg et litte infall så ca kl 24,00 at jeg skule begynne og sette sammne motoren.... fikk bytta alle stempel ringen. men så lurer jeg på om det er strek bolter på veiv og råder... møller kunne ikke helpe meg.... bare for de ikke orker og lette sikkert... er det noen som vet noe om dette...

fikk også gjort blokka ferdig med noe sliping på div ting... og siste strøk med lakk.

DSC00422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rådeboltene jeg mente... Såkalte vrivinkelbolter med muttere i underkant. Fant ikke de andre.

får og få takk i veiv bolter og bukker... så må du kjøpe en fabriksny blokk og den finns sikkert ikke lenger....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

|sent i går kveld så fikk jeg et infal.....fant ut at jeg skule montere innmaten i blokka .. dro opp kl var 01,00 begynnte allt gikk på skinner til veiva var inne... fikke ikke gjort noe mere må ha nye bolter på rådene og de koster litt så tar nok en litten stund før det skjer noen...

DSC00456.jpg

DSC00456.jpg

var ikke så vansklig som jeg trodde... har ikke gjort sånnt før... vare ganske nøye og veiva går rundt... så da stemmer det sikkert... og starter kansje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at blokka blir i deler igjen... etter og han tenkt litt så må jeg vel ha ny råde lager og veiv lager også... så sjekket jeg prisen på møller for alle lagerne og rådebolter med mutter det kom på 2750kr.... og på motor teknik i oslo så kom det på 1000kr.... sykt fårskjel i pris... kansje litt forskjel i kvalitet. det får gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag gikk turen til motor teknik for og hente nye lager og strek bolter til råden... endelig hjemme så var det bare og motrer veiv og stempler skule bytte råde bolten.... var bare og bankke de ut...det var greit...så skule de inn igjen det var et støre problem de ville ikke inn hva faen du gjore like stor som de gammel bolten... så må til bake i morra til motor teknikk for og få på plass bolten.... fikk på plass alle lagere og montert veiva... kammen til bensin og tening...

DSC00460.jpg

DSC00461.jpg

DSC00462.jpg

fikk også begynt og skrappe asfalt matene som satt på torppedo vegen... litt av en dritt jobb.... så blir vel sveising av hul i gulve i morra og ta asfalt plater og isolere.... få på plass tingen inni bilen igjen...

DSC00463.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gårsdagen gode gjærning var og dra inn på motor teknikk og fåbanka inn bolten i rådene... så fikke jeg levert toppen til plansliping og slipping av ventiler... fikk satt i stemplene ,og litt små på uttsiden av blokka....

DSC00467.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider