Gå til innhold

min golf 2 1991.

Ranger emnet

boole

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bundelen er nok orginal men det høy kom stempler i den..... skal bytte stempel ringer for da er det gjor ...... sliper at den bruker olje...det er digg. og for at motoren skal se helt ny utt. skal jo syre bloka og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin bil du har !! Du vil vel ikke ut med hvor mye du ga for rallye lykter (og frontplate)? har grill, men mangler lyktene serru (har corradolykter, men de er 2 cm bredere) ;) Frontplata går sikkert an å modde litt...

Og den motorn din kommer til å bli dritpen :D Liker fargen skikkelig godt. Vurderer noe på det fargekartet jeg og ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en skremmende pris!! Hvertfall for lommeboka mi ;p Spørs om ikke det ble til at jeg skjærer av 2 cm av grillene og stapper corradolyktene dit i steden.. Men får først se om det blir noe utslag på ønskes kjøpt tråden ;) Verdt å vente litt, for Rallyegrill er det peneste som fins !!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som synns jeg har pen bil det er bra..:D men rally lykter er kult det.... men tarje du bytter ikke det med skinn intriør`? hva skal han selge sitt for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal han i utganspunkt ha for det intrøret? må ha nytt intriør..... stolen min er knoket...sytter litt til mamma....da synns hun litt synd på meg :D kansje jeg får lånt penger av henne:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet egentlig ikke hvorfor vi ikke prater på msn...vi ringer gratis til værandre og snakker gartis på msn.... høre barelars sa at det var en go del mugg... kan prøve og dra ned og ta noen bilder av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider