GTI R RA Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Hadde hvite skilter, japsepotte og sølvgrå felger... Noen her som har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Har den desverre ikke, men så den på lørdag forrige helg. Kjørte forbi sammen med en bøtte amerikanere av den taksenka typen. Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 OK :) Lå bak ham et lite stykke og hadde et par små gasspådrag... Han stoppet etterhvert og når jeg passerte nevnte kompisen min at han kanskje ville slå av en prat. Jeg var treg i avtrekkeren og koblet ikke dette, var ikke meningen å virke overlegen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Var det vinge på den? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Det er vel en liten vinge på den regner jeg med.. Sett den noen ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Da var den ihvertfall ikke stor, den så ganske orginal ut i eksteriøret. Lurte nok litt på hva han hadde bak seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg