Gå til innhold

Volvo 745 Turbo Intercooler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei, har en kollisjonsskadet 88mod volvo 740 stasjonsvogns tic jeg vurderer å selge. :drive2

Selges som delebil, men hvis man har tid og lyst, så er det ikke umulig å få den på veien igjen, betalt årsavgift å står med skilter, å ble kjørt hjem fra kollisjonstedet.

Det står en original turbomotor i den, b230et som har gått 276000km, med manuell m46 overdrive kasse.

Det en har svart delskinn interiør, som er bra, bortsett ifra, bakre venstre dørtrekk er løsnet ved vinduet (som forøvrig er veldig vanlig på 740 og 940 modellene). + et lite rift i fremre høyre trekk... Setene og dashbordet er fint...

Bilen befinner seg i AustAgder, risør-søndeled...

Flere bilder kan sendes mot forespørsel.

IM000657.jpg

IM000660.jpg

Kom med spørsmål og bud!

Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you.

Volvo 745 TIC familiecontainer'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få med de som står på, men som du kanskje ser så er det bare aluhjul foran, som har var med på smellen, så jeg garanterer ikke skjevhet åsånn, vet at den ene felgen er kantkjørt...

ca pris 15000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få med de som står på, men som du kanskje ser så er det bare aluhjul foran, som har var med på smellen, så jeg garanterer ikke skjevhet åsånn, vet at den ene felgen er kantkjørt...

ca pris 15000,-

har du noe telefon nummer jeg kan nå deg på?..... har du også noen flere bilder av interiøret og motor. er veldig interessert.....

1997 Carina stv

1996 Corolla Ginza

1984 Land Cruiser

1984 Starlet bakhjulstrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt? Er motoren ok? nooe i bakstillinga defekt?

Motoren er ok, tikker ikke, bruker ikke olje av betydning. Er ikke trimmet.

Bakhjulstillinga ser ut til å ha sluppet unna smellen, det ser ihvertfall sånn ut, å merka ikke noe spesielt når jeg kjørte den etterpå. :)

Det er hengerfestet og fangeren som har tatt imot først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
ook. er muligens intr, må tenke litt på det...;) eneste som er ødlagt er fra b/c-stolpen ja?

Ja i grove trekk, høyre framskjerm----> litt av panseret er også bulket..

Men har ikke begynt å pelle av trekk og slikt baki, så vet ikke hvor omfattende det er, det er også en sjokkbølge i taket fram venstre a-stolpen, men tror ikke det er noe problem når man får løsnet taket bakentil..

*beklager tregt svar, men glemmer å sjekke posten min* :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider