Gå til innhold

86` Honda Accord Aerodeck R.I.P

Ranger emnet

Mr. Aerodeck

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

Men det er jo helt klart at du fortjener et forelegg, man skal jo holde bilen på veien, og ha fullt herredømme over det.

[Originally posted by Laaars

Ja, dette kunne jo aldri skjedd deg eller hva? Du er jo selvsagt verdensmester og kunne aldri i livet kræsje? For uansett situasjon greier du å holde bilen på veien og komme ut av det som en helt.... eller?

Fy faen at det går an...

Det er norsk lov da.

Du skal alltid ha fullt herredømme over kjøretøyet du kjører, det innebærer selvsagt at du holder den på veien..

Selvsagt kan det skje den beste at man mister kontroll over bilen og kjører utenfor. Men, da fortjener man som Ascona sier, et forelegg.. Det er og blir norsk lov. Og får han bare forelegg, så skal han egentlig være glad. Du kan få mye mye værre straff..

Mr. Aerodeck - Det der så ikke bra ut. Og du skal være glad du kom deg ut av dette med helsa i behold. Bilen får bare være, men det er kjipt.. Kondolerer

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utdrag fra RDL: Næmen, er det ikke enda en vedens mester som har kritisert rdl for sin hasardiøse kjøring, og hvor vidt han kommer til å drepe noen/kjøre av veien?

Hva kommer det av at du er enda en av 6stk her på forumet som har kritisert og alle ved nøyaktig 70KM/T har kjørt av veien,

Tydligvis kan du ikke kjøre! Min bil understyrer som et juletre hver eneste dag, jeg har hjulspinn i svinger optil 120KM/t., kanke se at jeg har gått i veggen ennå?.. Du får bare lære dge å kjøre bil intil du begynner å kritisere andre! No offense! MVH Robert D.L

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by speedfile

Utdrag fra RDL: Næmen, er det ikke enda en vedens mester som har kritisert rdl for sin hasardiøse kjøring, og hvor vidt han kommer til å drepe noen/kjøre av veien?

Hva kommer det av at du er enda en av 6stk her på forumet som har kritisert og alle ved nøyaktig 70KM/T har kjørt av veien,

Tydligvis kan du ikke kjøre! Min bil understyrer som et juletre hver eneste dag, jeg har hjulspinn i svinger optil 120KM/t., kanke se at jeg har gått i veggen ennå?.. Du får bare lære dge å kjøre bil intil du begynner å kritisere andre! No offense! MVH Robert D.L

Er det et fwd juletre du sikter til da eller? De juletrene jeg har vært borti har understyrt svært lite :D :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider