Gå til innhold

86` Honda Accord Aerodeck R.I.P

Ranger emnet

Mr. Aerodeck

Anbefalte innlegg

Når du treffer sånne folk(politi, biltilsynet etc.) så må du bare sparke de til de ligger nede.. Og når de ligger nede må du bare fortsette å sparke til du er sikker på at de aldri kommer til å gjøre noe sånt dumt igjen!!!

Foresten, en kompis av meg kondemnerte en merce for et par år siden. Det var i en 30 sone. Purken bare kom å sjekket at sjåføren ikke hadde drukket og at ingen ble skadet. Så dro han sin vei igjen. :D

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by svein

Når du treffer sånne folk(politi, biltilsynet etc.) så må du bare sparke de til de ligger nede.. Og når de ligger nede må du bare fortsette å sparke til du er sikker på at de aldri kommer til å gjøre noe sånt dumt igjen!!!

Foresten, en kompis av meg kondemnerte en merce for et par år siden. Det var i en 30 sone. Purken bare kom å sjekket at sjåføren ikke hadde drukket og at ingen ble skadet. Så dro han sin vei igjen. :D

Jeg krasja en mitsubishi for noen år siden, satt og tukla med cd-spiller'n og så ikke på veien. Dette var i en 30sone, og jeg tror jeg hadde sånn ca 25. Veien svingte, men det gjorde ikke jeg, og så dura jeg rett i autovernet, og ga samtidig full gass(satt med foten på gasspedalen). Da kom politiet og så på bilen, jeg måtte blåse, og det var det. Ikkeno forelegg der...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Jaja.. så var go bilen død. Kom i en høyresving rett bortafor vinterbro senteret. Glatt på veien, nettopp regna ca 60 - 70 kmt (ikke over grensa faktisk) Forhjula slapp, det kom en sprinter i møte så jeg prøvde for harde livet å få retta opp bilen. Sprinter på nesten 3 tonn mot 1 tonn Honda går dårlig. Så kom ræva så dansa den litt før den kjørte over grøfta før den tilslutt datt på taket. Bilen blei ganske mye lavere.. Jeg krabba ut etter at jeg hadde fått av meg pysestrikken (aldri kjør uten sier jeg bare). Snille bilister som stoppa for å hjelpe tilkalte ambulanse purk osv. Så jeg blei med på legevakta en tur og fikk rensa sårene på armen som jeg fikk da jeg krabba ut av bilen. Det var det eneste om skjedde med meg faktisk så jeg var ganske heldig sånn sett. Men det blir verre med lommeboka... æsj. Uheldigvis hadde jeg bare ansvar på bilen. Gammal bil, ikke noe vits med kasko på den tenkte jeg. Skulle jeg hatt kasko hadde det kosta meg mer enn selve bilen. Så i morra skal jeg bort å plukke deler av bilen som kan brukes på neste bilen. Annlegget skal hvertfall ut. Forsetene skal også ut tenkte jeg (recaro). Pluss felger tenkte jeg. Det kjipe er at en av de er ødelagt. Noen som veit om noen som retter opp felger? Evt. Hvor mye det koster? Bilder kommer etterhvert så dere kan få se hvor stygg den blei. Egentlig så husker jeg ikke hvor mye skadd den blei. Jeg var forsåvidt for sint til å tenke noe særlig klart. Toppen av alt var at purken sa jeg kom til å få et forenkla forelegg. (de tok ikke lappen min heldigvis) Syns jeg høres rart ut men.. Noen som veit noe om hvor mye det forelegget er på? Går det ann å slippe unna det på noen måte?

Et forenklet forelegg får man på stedet.

Men det er jo helt klart at du fortjener et forelegg, man skal jo holde bilen på veien, og ha fullt herredømme over det.

Forøvrig, dette er et prakteksempel på hvor udugelig forhjulstrekkere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, at de i det hele tatt klarer å slepe seg framover..Nei folkens, kjøp en gammal Corvette og kjøre saaaakte rundt med.

Å krasje er kjipt, og når du ser snutebilen stopper og det stiger ut en jævla moldenser-snut som har sikla på noen å trakasare siden jul...jeee da veit du han er up to no good. Han var nesten trist pga at jeg ikke hadde meiet ned 4 personer og en bil til, for daaa hadde han virkelig fått stjerne i margen og bonus på lønna si. Jeg stod å grein å så på at JEG hadde fucka opp en bil jeg elsket over alt på jord, var liksom ekstra morsomt å få være med på VM i dumme spørsmål da ja..

SNUT ER UT!!!!!

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Gratulerer med nok et bra innlegg Ascona!! fucku

Idiot....

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke akkuratt si det var spesielt morra akkuratt å stå der og få beskjeden av purken om at jeg kom til å få et forenkla forelegg. Kjipt som faen å stå der og se på at bilen min er herpa. Var så jeg begynte å grine nesten. Og så skulle Torvald komme å gi meg forenkla forelegg på toppen av det hele. Btw. jeg skreiv ikke under på en dritt. Snuten sa jeg kom til å få det i posten.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Gratulerer med nok et bra innlegg Ascona!! fucku

Idiot....

Det han sa var jo ikke akkurat helt usant da.

Når en forhjulstrekker først slipper i en sving og ræva kommer bør du være forholdsvis forberedt for å ikke havne ut i grøfta.

Husk at FWD er billigere og tilgir lettere feil (som å komme for fort inn i en sving), ikke nødvendigvis det beste.

Men alt det er en annen diskusjon, har selv en '96 626 (fwd) men synes rwd er lettere å kontrolere, serlig når det først sklir rundt om kring..

Uansett, sinnsykt kjipt med bilen din. Bra du ikke traff sprinteren og bra du ikke ble alvorlig skadet.

Jeg hadde godtatt forelegget og sagt meg lykkelig for at ræva på bilen ikke gikk helt amokk og skled med ut i et annet kjørefelt :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muligens noen gode nyheter å dele med dere: En kompis av meg sjekka opp dette forelegg greiene med faren sin (han er purk), og han (faren) mente at det hele hørtes ut som en ekstremt dårlig spøk fra purken sin side. Nå er riktignok ikke faren til han kompisen min trafikkpurk, men han kan da en del av de reglene der. Når jeg hørte det blei jeg nesten litt glad. Jihaaa kanskje jeg slipper unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forenklet forelegg får man på stedet.

Men det er jo helt klart at du fortjener et forelegg, man skal jo holde bilen på veien, og ha fullt herredømme over det.

det blir for dumt å slenge med leppa når noen mister bilen sin..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ja, dette kunne jo aldri skjedd deg eller hva? Du er jo selvsagt verdensmester og kunne aldri i livet kræsje? For uansett situasjon greier du å holde bilen på veien og komme ut av det som en helt.... eller?

Fy faen at det går an...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider