Gå til innhold

Kjerringas nye 240!

Ranger emnet

2fast2førr

Anbefalte innlegg

Kjerringa ville at eg skulle legge ut en tråd om 240'n hennes, så da får eg vel gjøre det:)

Dette er egentlig den gamle toførti'n min som eg solgte videre, men som ho nå har kjøpt tilbake for 5500. Veldig snill pris. Her er bilde av den da jeg hadde den:

grnne2.jpg

Nå har den stått i ett år uten skilt, å eg har begynt å pusse på denna igjen.

DSC00789.jpg

Det står bare en A motor i denne 85modellen, så den er tørst å dau;)Den har gått 197 000 bare, noe som er greit. Det står bl.a en BMW vinge på den, Zender. Det er litt flaut igrunn, men den kledde bilen godt. Det eg har gjort for kjerringa til nå på bilen er ikke så mye, men er på god vei te å bli godbil igjen. Eg har satt på 91 servo, snart 91 interiør, helt nytt stabstag å foringer, nye senkefjører fra lesjøfjors(æsj) på 91 galvaniserte fjærbein, helt nye caliptere foran å bak å alt av bremserør har eg bytta. Satt på turtallsviser i stedet for klokka i dashen, satt inn alle klokkene i dashen oppe. Satt i GT-ratt. Ikke det tøffeste, men helt greit. Har også satt på Add-on-kit. Tatt det lille som var av rust i dørkanter å litt i hjulbuer. Gulvet er faktisk helt strøkent. Å satt på strøkne Phoenix. Ser ikke sånn ut på bilde, men de er svarte av søle å div. Det er en smartass som har byttet kanaler på den engang i tida, å han har prestert å sveise kanalen fast i framskjermene. lurt. Her er noen flere bilder av den:

DSC00790.jpg

DSC00791.jpg

DSC00793.jpg

DSC00798.jpg

DSC00796.jpg

DSC00797.jpg

Har da noen planer for den å.

Skal felle inn spredere, slik som eg hadde før, sote helt fram, vindavvisere på vinduer, 91 int som er blågrått, bytte frontrute til den nye med den svarte lista, få kabbet en runde etter visning, lesjøfors duger ikke nei, gidder ikke diskutere det eingang, tre blå Hella 1000m i fronten med park, helrøde baklykter med refleksplate, som eg ikkje har, å vil gjerne ha! Noen som skal selge? Ta kontakt. Er på utkikk etter takvinge også. Trenger veldig gjerne! Har ingen motorplaner foreløbig. Skal i hovedsak være bruksbil da. Ros å kritikk mottas gjerne. Ska legge ut flere bilder ettersom eg får gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det disse gummi?- listene på frontspoileren?

Hvis det så lurer jeg også på det :D

Det er 740add on kit som er i plast. Ser kanskje ut som gummi fordi eg ikkje har lakkert de enda. Syns det er finere å ha på slike enn slika store plastlepper.

De har gått ut av produksjon så de er vanskelige å få tak i ja. Fikk de for ett par år siden eg.

Felle inn spredere er lett. Er bare å skjære to like hull i leppa. Så finne to stive metallplater som er ca 15 cm lange å borre to hull i den så du får festa den å sprederen. Å vips så var d gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det der

har slikt addon jeg.. selges gjerne

Lag kopi av de i glass fiber slik at flere kan kjøpe de av deg

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider