conconsal Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ossen ser et ECE dokument ut? noen som har et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 vel.. jeg skaffa et til en Mercedes jeg importerte for en 3-4 år siden.. Det ser omtrent ut som en karakterutskrift for videregående skolegang, bare i litt mer grønnaktig farve. Så står det på tysk at bilen tilfredsstiller støy og utslippskrav og er trygg til bruk blablabla, noe sånt. Så ikke så nøye på det, ga det til biltilsynet når jeg fikk skilter på bilen. Koster vel 300-400 kroner på TÜV i Tyskland, mens Bertel O Steen skal ha liksom seks tusen for samme dokumentasjon. Jeg endte opp med at en fyr fra Kongsberg skaffa meg for 1500 kroner. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg