Porsche911c2 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ute og kjørte her om dagen. (Arendal) Fikk øye på denne. Ser en del Porscher og Ferrarier her fra tid til annen, men denne er ikke helt vanlig. Fikk tatt etpar bilder gjennom bilvinduet. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 tynne bakdekk :iconsm Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Eller smale bakdekk som det blir mer riktig å si:op Brutal bil. Er vel det eneste og beste ordet jeg kommer på nå, som beskriver bilen. God gammeldags 80-tallsracer med litt former. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 sinnsykt fet..Tok du bilde av fronten og? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Virker ikke sånn siden han ikke har lagt det ut. Sinnsykt brutal og rå bil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hmm, ser ut som denne ble regget ny i Norge også. LY3xxxx er jo en god lang stund siden. Noen som kjenner til historien til bilen, og hvem i Sandefjord som evt. kjøpte den ny? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 sinnsykt fet..Tok du bilde av fronten og? Dessverre. Kjørte tilfeldigvis bak den. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clasm Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hmm, ser ut som denne ble regget ny i Norge også. LY3xxxx er jo en god lang stund siden. Noen som kjenner til historien til bilen, og hvem i Sandefjord som evt. kjøpte den ny? Vet ikke hvor lenge siden LY3xxxx var, men man skal vel huske at Lamborghini Countach 5000 kom på midten av 80-tallet, så dette kan være en over 20 år gammel bil sett ut i fra dette -- selv bruktimportert kan den være gammel. Jeg mener å huske at Roger Ruud vistnok skulle ha den eneste på midten/slutten av 80-tallet en gang? Men utrolig rå ja... designet er "brutalt". Men bilen omtales vel som et helvete å kjøre..... Siter -- CM 06 VW Touran TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ifølge det jeg kan finne ut av er dette en 86 modell førstegangsregistrerrt i 86 (bilene før og etter er også registrert i 86) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Med andre ord, en eller annen rik kar fra hvalfangstbyen kjøpte denne ny i '86... Lurer på hvem? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Roger Ruud kjørte hvit. Mår Roger kjøpte bilen sin var det KUN han og Sylvester Stalon som hadde hvite i værden. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 respekt å ha den bilen der ass , selv om jeg syns det fins fetere biler fra lamborghini enn denne :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clasm Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 respekt å ha den bilen der ass , selv om jeg syns det fins fetere biler fra lamborghini enn denne :) På en måte, men på en måte ikke. Det er noe særegent med Countach -- selv om riktignok Diablo var ganske spesiell når den kom. Den var vel verdens raskeste serieproduserte bil i temmelig mange år? Siter -- CM 06 VW Touran TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 jeg så den der på bastøferja i moss, jævlig å ganske rålyd! Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 det stemmer det clasm, men allikevel.. den ble beskrevet av top gear som et mareritt å kjøre , og innfridde ikke de ønskene de trodde skulle bli oppfylt når de prøvekjørte den.. det er ikke til å stikke under en stol at den er brutal, men er det alltid så bra da ?:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg