FireBlade Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 http://i3.photobucket.com/albums/y53/kjellelvis/DSC01812.jpgEr det en Delorean på siden vi ser der?til venstre altså..?? Øverste bilde... Siter FireBlade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anniversary Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 http://i3.photobucket.com/albums/y53/kjellelvis/DSC01812.jpgEr det en Delorean på siden vi ser der?til venstre altså..?? Øverste bilde... Mye som tyder på det, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel dyret Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ja det er det http://i3.photobucket.com/albums/y53/kjellelvis/DSC01813.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel dyret Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Det er denne; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124814 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatslider Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Med andre ord, en eller annen rik kar fra hvalfangstbyen kjøpte denne ny i '86... Lurer på hvem? .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 http://youtube.com/watch?v=xXsUEo0aB24&search=top%20gear Testen av Countach'en..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 damn! en Countach? HER? Den vil jeg se. Akuratt slik den sorte ser ut er sånn jeg vil ha den og.. En gang i livet må jeg være heldig og eie en sånn. Har kun sett en hvit en i motgående felt når jeg var i og henta min gamle Manta på østlandet Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 er reportasje på den i bilsport ja (leste artikkelen for noen uker siden) fra da bilen var ny.Han som kjøpte den ny drev eget frukt/ grønnsaksfirma elns ihvertfall, og trodde han kom til å tjene penger på å kjøpe bilen som en investering som det sto skrevet. Ble vel ikke helt sånn... Og han kjøpte den ny, så bilen er regga ny i norge Var ikke den bilen mørkeblå/lilla? og ikke svart? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilB Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 er reportasje på den i bilsport ja (leste artikkelen for noen uker siden) fra da bilen var ny.Han som kjøpte den ny drev eget frukt/ grønnsaksfirma elns ihvertfall, og trodde han kom til å tjene penger på å kjøpe bilen som en investering som det sto skrevet. Ble vel ikke helt sånn... Og han kjøpte den ny, så bilen er regga ny i norge Som andre også nevner her, så heter første eier Meum, men jeg mener å huske fra det nevnte Bilsport, at navnet var Rolf E. Meum, og riktignok var det grønnsaker han skulle drive med, men han ble vel senere tatt for å drive lett sjonglering med finanser og penger han strengt tatt ikke hadde .... i samme stil som Ole Chr. Bach. Men reg.nr kjenner jeg igjen fra Bilsportbladet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Dessverre. Kjørte tilfeldigvis bak den. Tilfeldig og tilfeldig... ;) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Er en i Holmestrand som har en slik en, typen til ei jeg kjenner. Har også en Corvette å no greier. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Er en rød countach med ly-skilter også, denne var tidligere eid av bjørn "kina"-hansen. Han har visst hatt mye rart:) Nå kjører han rundt i en ordentlig hummer, rød sak:) Hva han har og har hatt i garasjene sine finnes det mange myter om.. blant annet ferrarier, nedsenkbare gulv, fliser +++. Jeg vet ihvertfall at han har en borekrone på hver side av inngangsporten sin:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roarr Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Ute og kjørte her om dagen. (Arendal) Fikk øye på denne. Ser en del Porscher og Ferrarier her fra tid til annen, men denne er ikke helt vanlig. Fikk tatt etpar bilder gjennom bilvinduet. Er ikke dette gammelbilen til Bach (rip ) Har et visst minne av at han var i Bilsport engang, med denne bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 En av de røde Countach'ene har blitt omlakkert til svart her i landet,vet jeg... Speil? Alt du ser er hjulbuene dine..ikke en dritt bak bilen som er nærmere enn 10 meter. På QV'en (som denne er) så er panseret så høyt at du ser ikke noe igjennom bakvinduet heller... Takke meg til en 5000S,de har ihvertfall flatt panser så man får med seg Ferrarien som prøver å snike seg opp bakfra i midtspeilet.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 sett denne type bil i aksjon 3 ganger og kan trygt si det var spesiell opplevelse! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg