Volvokongen Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hei!! Starta nytt forum for volvo jeg som jeg håper mange vil bli registrert på.. .Mulig samarbeid med bocom.no/volvo siden jeg hjelper han... http://www.volvoforumet.tk forumetr åpna i dag... en registrert bare enda, men trenger hjelp til å få det opp.... Siter Volvo for life BMW e grejtt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 seriøst mann, du kan ikek drive forum på et .tk domene :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 seriøst mann, du kan ikek drive forum på et .tk domene :P X2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 seriøst mann, du kan ikek drive forum på et .tk domene :P hvorfor ikke det da? .TK kan faktisk også koste penger, og da er det null reklame.. .COM koster jo bare masse penger.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Dæven, tøff look på forumet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Må passe på så det ikke blir for mange volvo forum heller nå, for da begynner volvo folk slik som toyota folkene gjør, og klager på at det er for mange, og vil spleise alle osv. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Et skikkelig domene får du for noen hundringser i året, driver man seriøst så er det minstekravet. Men tøff layout på forumer:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Synes ikke akkurat at det trengs flere volvo forum, nei! Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg