Gå til innhold

trenger kjapt svar angående gewinde!!

Ranger emnet

Ray

Anbefalte innlegg

holde på å montere coilovers nu.. mn som dere ser på bildet så er settet satt opp med 2stk fjærer.. på den ene sidn på biln så hadde jeg begge på..mn da er det ca kun 2cm med gjenger igjen å justere på. mn vis eg kun bruke den store fjæra så får eg betrakelig mer å justere på... kan det være at når biln bare skal senkes litt at begge fjærene brukes, og når den skal langt ned brukes kun den store???? på det ene bildet ser dere ferdig montert på dn ene siden..der er den minste fjæra nesten helt sammen knept. er dette bra.. håper noen vet noe om dette og kan svare kjapt!!!!!!!!

ffd82918.jpg

Bilde255.jpg

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har eg fått det på.. endte med at jeg hadde fjørene på... mn det som e litt merkelig at jeg har mer å gå på på den ene siden... dvs, når den e likt justert(målt ifra bakken og opp te underkant av skjermen ) så er det mer justeringsmulighet på venstre side..

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bakken helt plan da? er nok lurere å måle fra senter av felgen og opp til skjermen. kan også være at bilen har vært kollisjonsskadet slik at en hjulbue er litt høyere oppe?

jeg har værtfall det på min ;), der er det ca 8mm forskjell på høyre å venstre side bak.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett litt nærmere på det nå.. å bakken har nok kj vart heilt plan(garasjen) så ser faktisk atte den e litt lavere på den ene sia..mn fekk bare tatt framme idag. får se om eg får tatt resten iløpet av uka.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kj så lett å gjør d... som mono sier, så kan bilen var kolisjonsskadet tidligere å det kan ha blitt sjevheter i den sammenheng.. måle fra senter-felg e mer enn godt nok for meg hvertfall..

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-85 Volvo 740TIC Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider