kay arne Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 og jeg ønsker meg en rx7 Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Koster 75000.- fra japan HH Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 det som er problemet er att der sitter jeg på feil side, pga en skade i venstre arm blir det litt vanskelig og gire :mad: mem men må først få solgt en focus og Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Jeg har fått meg en Rx7 nå. FD poowwa. enrico sin. kongebil. går som et helvete. gikk så utrolig fint på den 80mil lange turen hjem etter at jeg hadde hentet den i Svelgen. brukte ca 1.13l per mil på hjemturen, og det var med et par fullgass striper. ful gass i 3.gir er jævlig skummelt:D Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by MartinOlavRotmo Jeg har fått meg en Rx7 nå. FD poowwa. enrico sin. kongebil. går som et helvete. gikk så utrolig fint på den 80mil lange turen hjem etter at jeg hadde hentet den i Svelgen. brukte ca 1.13l per mil på hjemturen, og det var med et par fullgass striper. ful gass i 3.gir er jævlig skummelt:D Det gikk bra å komme seg hjem igjen ja? Ingen hjorter el.l?;) Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 nei. kjørte vel fra de fleste av dem:) nei det ble en rolig kjøretur hjem, med noen få forbikjøringer. forresten, hvor får jeg de tuv papirene? Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by MartinOlavRotmo nei. kjørte vel fra de fleste av dem:) nei det ble en rolig kjøretur hjem, med noen få forbikjøringer. forresten, hvor får jeg de tuv papirene? Jantore har dem. Send ham en pm eller mail ham (sender deg pm med mailadressen hans) Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Her er min RX7: Lite mods, foreløpig...;) Sender den til Blennow til vinteren... Må man ha Tüv papirer for å få den registrert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 hva skjer i blennow da Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hva som skjer i Blennow? Ikke vet jeg, men den Blennow jeg sikter til, er en av de bedre wankel byggerene i Sverige... Sjekk ut http://www.wankeltrim.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusrx7 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Får väl skriva in mig här då! Jag har en Gen 1 Rx7 med Mariah bodykit och 13B motor. Kolla även på SWR's forum... http://www.wankelregistret.net // Magnus Berglund Siter Min site med wankelprylar i Norden! www.welcome.to-swedish-rotary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_EXTREME_ Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Er det noen som har en RX7 de vil selge da? jeg er faen så sugen på wankel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Titt på http://www.autodb.no så søker du "rx" ikke noe mere, sånn får du flest svar :) Under mazda da så klart.. Er så mange som 29 treff nå, et par litt vel DYRE na'er må jeg si men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 :D :D :D :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Her er min. kommer vel en nyy billedserie med de forrandringene jeg har gjort Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg