JokkVahl Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Første generasjons 1980 RX-7 eier her. 12A 150hk Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Offtopic: Jokkvahl: Om du kjørte bak en Hotrod i forgårs på Amanda? Fin bil btw :) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by MartinOlavRotmo Her er min. kommer vel en nyy billedserie med de forrandringene jeg har gjort Hvem vant?:D Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Mkalle Offtopic: Jokkvahl: Om du kjørte bak en Hotrod i forgårs på Amanda? Fin bil btw :) Stemmer det jah :D den hotrod`n er gjennomført hvilken bil kjørte du ? noen minutter senere ble jeg blinka tilsiden av snuten sjøl :mad: (trodde det var for hissig kjøring, men var bare rutinekontroll på røde skilter :D) Hvem vant? hehe, hotrod`n hadde X antall ganger mer motorvolum en meg :D og lagt X antall mere timer i motoren en meg og lagt X antall sifre i motoren og skilt X antall kjerringer pga for mange timer i garasjen så jeg holdt meg bare rolig jeg :D EDIT : opss, trodde enrico sa det til meg, men skitt la gå Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ja, den så meget gjennomført ut! Aldri sett den før rundt i distriktet. Vet du hvem som er eieren? Eg var på vei til calibraen som sto parkert:D Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RotaryPower Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 rx-7, jah... Klart d:D Men den går ikke.... ennå.... Driver å setter inn ex-motoren til Jan Tore:cool: Så nå gleder jeg meg STORT til den kommer på veien igjen... Siter 87 Mazda RX-7 94 VW passat x87Volvo 740 x96 Nissan Almera x85 Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 har endelig henta min 1993 rx7 og den er rød montere greedy eksos imorra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by TurboHansen har endelig henta min 1993 rx7 og den er rød montere greedy eksos imorra:) Importert fra Japan eller eller?? Bilder.... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by AJ82 Importert fra Japan eller eller?? Bilder.... Andre Hei. Det er en Euro-bil. Den er helt original, så det er egentlig bare å kikke i brosjyren for bilder;) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Hei mazdafun! Skal du snart legge ut bilder av 1.generasjonen din eller? Hvis noen forteller meg hvordan, skal jeg legge ut min.... Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Mortenf Hei mazdafun! Skal du snart legge ut bilder av 1.generasjonen din eller? Hvis noen forteller meg hvordan, skal jeg legge ut min.... Hei. Ånei, det er hemmelig altså....neida. Er den noe å se på? Den er blass-sølv, med oransje detaljer i motorrommet. Ser helt jævlig ut synes jeg, men må ha vært skikkelig inn i Japan i starten av 80-tallet. Legg bildene på nett ved å legge dem på home.no, eller photobucket. Så legger du dem inn her ved å trykke på image-knappen, og lime inn adressen hvor du har lagt dem. tom. jeg klarte det, så da klarer du det også:) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Okay, da prøver vi oss! Bilen er en 80 modell SA, med 4 ports 13B, 2,5" eksos, 16" TSW, dellorto 45, racing beat innsug, modifisert styling fra selectmaz/TSW. Trenger bedre girkasse, clutch og bakaksling... og bremser.. og bur.. og bedre stoler.. og ....og.... Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg