SeVen Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Hvor kan jeg laste ned musikk utenom fildelings programmer ?? tenker på via http eller ftp eller.no Hos meg så er det sperra for alt som heter Dc, kazaa osc.. noen idder om hvordan jeg kan få lastet ned musikk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Trur du har kommet feil... Dette er Bilforumet.net .... ? :rolleyes: ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 neida.. sikkert en hel masse "nerder" her også.. SOm vet hvordan :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 er dem slemme med deg på tippinga? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by CrZy_T er dem slemme med deg på tippinga? hehe ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by CrZy_T er dem slemme med deg på tippinga? Har ikke lyst til å laste ned en sanger for meg du og sende meg på mail ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by SeVen Har ikke lyst til å laste ned en sanger for meg du og sende meg på mail ??? hehe, er jo bare direct connect som er noe særlig og det krever en del porter..... gjør det like så godt hjemme.... men du kan da komme med et ønske så fixer jeg det når jeg kommer hjem. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg