Gå til innhold

golf VR6 leppe selges!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

selger en VR6 leppe for golf 3...

bygger lengere ned en cl,gti leppene.. org vw.

ny pris 1000-1200kr for begge

litt sprekt i ene hjørnet men ser grei nok ut..

selges for 400kr for begge to: ) eller bud

bilder nedderst på siden : )

PM eller sms/tlf 94246423

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp eller selg noe til selveste mrleon. Han har rykte på seg for å svindle brukerne her inne. Selg til noen andre med andre ord.

hvis mrleon vil kjøpe det jeg selger så er det vel opp til meg og bestemme om han får kjøpe eller ikke!!

uansett så skal jeg ha pengene på forskudd før jeg sender noe som helst,

er jo fint at dere "advarer"meg da men om folk er så dumme og sender ting og tang til folk UTEN og få betalt på forskudd så er det dumt for dem.. IDIOTISK og selge noe som helst uten og få betalt på forskudd da!!!!!!

time wil show:)

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde tatt deg tid til å lest tråden Skillz2k la ut, så hadde du skjønt at forhåndsbetaling, eller betaling i det hele tatt, ikke er mulig å få av mrloen. Og ja, ditt valg om du vil tape penger på å sende ting osv. Men da har du ihvertfall blitt advart, så får du avgjøre selv om du syns det er kult å tape penger:hello:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis mrleon vil kjøpe det jeg selger så er det vel opp til meg og bestemme om han får kjøpe eller ikke!!

uansett så skal jeg ha pengene på forskudd før jeg sender noe som helst,

er jo fint at dere "advarer"meg da men om folk er så dumme og sender ting og tang til folk UTEN og få betalt på forskudd så er det dumt for dem.. IDIOTISK og selge noe som helst uten og få betalt på forskudd da!!!!!!

time wil show:)

om du leser litt så er det snakk om han vil ha ting sendt i postoppkrav, men henter aldri ut tingen., Så da får du plutselig pakken i retur og en regning på frakt.. men samme for meg..

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du leser litt så er det snakk om han vil ha ting sendt i postoppkrav, men henter aldri ut tingen., Så da får du plutselig pakken i retur og en regning på frakt.. men samme for meg..

tror heller DERE skal lese hva JEG skrev!!!

sender INGEN ting til NOEN om ikke varen er betalt på FORSKUDD!!!

oppkrav er INGEN løsning for meg... da kan jeg heller ha varen liggende og samle støv!!!!!!

om mrleon eller hva han heter ikke vil betale på forskudd så er jo det greit nok da, kan jo bare selge det til noen andre da....

så uansett så taper jeg ikke penger eller porto!!!!

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo opp til hver enkelt hva de mener om den saken. Noen stoler faktisk såpass på en som utgir seg for å være en kjøper, at de sender varen når personen virker interessert og utgir seg for å være en som kan gjøre opp for seg. Forhåndsbetaling er jo selvsagt en fordel, men det er jo også en fordel at folk er såpass ærlige at de står for det de sier, og betaler. Men nok OT nå:) Du har blitt advart uansett, så da får du avgjøre selv hva du gjør.

Hadde kjøpt leppa om jeg ikke hadde hatt så mye annet å prioritere på bilen min før det andre som gjenstår:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider