Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Essex

 

Feil.

Loven er der for å beskytte mot at voksne pedofile menn skal tafse etc på småjenter.

 

er de to som har hatt sex jevngamle, er det uvesentlig om gutten er 15 3/4 eller 16 år.... eller 15 og 20 f.eks

 

Loven er helt klar den, du kan jo lese den selv.

 

Faktisk kan også en 15åring straffes for å ha sex med en 14åring, da 15åringen er over den kriminelle lavalder, mens 14åringen er under den seksuelle lavalder.

 

At det i praksis gjøres en vurdering i hver enkelt sak er en helt annen ting, og helt klart et gledelig faktum når det gjelder denne type saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Nå er det ikke bare snakk om sex da...... Tviler jo på at alle de fine damene tenner noe særlig på de kjipe typene. Det er bilen de er forelsket i, ikke en kvisete 18 åring med Cola på baklomma, jobb på Rema1000 og et helvetes billån på Civic'en sin.

 

Utrolig hvor mange fine damer som ligger med stygge/kjipe folk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dem tenker med...... Stod ved siden av ei dritdeilig dame på Rudskogen som var sammen med en skikkelig kjiping. Jeg brydde meg mer om henne enn hva han gjorde vettu'! Han overså henne totalt! Etter min mening skulle han ha klamra seg fast til henne for harde livet, for hu var fin. Den dagen han krasjer bilen stikker dama...... Garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Loven er helt klar den, du kan jo lese den selv.

 

Faktisk kan også en 15åring straffes for å ha sex med en 14åring, da 15åringen er over den kriminelle lavalder, mens 14åringen er under den seksuelle lavalder.

 

At det i praksis gjøres en vurdering i hver enkelt sak er en helt annen ting, og helt klart et gledelig faktum når det gjelder denne type saker.

 

alle lover er klare, og veldig mange av dem er ment for å tolkes.

Gamle rettsaker kan oxo bli brukt mot/for det enkelte individ i en sak, høysterettsdommer stiller på lik linje med grunnloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

 

alle lover er klare, og veldig mange av dem er ment for å tolkes.

Gamle rettsaker kan oxo bli brukt mot/for det enkelte individ i en sak, høysterettsdommer stiller på lik linje med grunnloven.

 

Høyesterettsdommer skaper presedens ja, men det blir ikke en lov av den grunn, det hender rett som det er at man ser bort fra en tidligere dom i høyesterett, og drar en ny sak hele veien liksom.

 

Men som sagt, man KAN straffes som 16åring for å ha sex med en 15åring, det er bare veldig uvanlig at det blir utfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg kjører i ræva på en 1988 modell med min 1984 modell så kan jeg bli anmeldt.... Er det pedofili hvis jeg parkerer ved siden av en 2001 modell da eller?

Du må passe på hvor du slenger ræva på amerikanerslådda di Ascona. Kan bli anmeldt Blotting under svært skjerpede omstendigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer tydelig frem av denne tråden at alle er forskjellige.. sånn er det bare? Noen mener det er greit med aldersforskjell, andre ikke. Jeg syns det er greit? og om en annen ikke syns det? so what? hans problem.. Alle har forskjellige erfaringer og bor i forskjellige miljø? at en på 15 og en på 20 er sammen.. 5 år, det er et tall. Det er såpass stor forskjell på mennesker at aldersforskjell er et tall.

 

vil påsta at bla. han som startet tråden har problemer med å forstå at andre har egne meninger og at om en på 20 er sammen med en på 15 er det ikke pedofili...

 

Er sikker på at om 15 jenter mellom 14 og 20 hadde stilt seg opp på rekke og rad hadde få av dere kunne gjettet rett alder på alle.

 

JA det finnes 14åringer som ser voksne ut, og JA det finnes 20 åringer som ser unge ut?? Sånn er det bare, dette gjelder også gutter forresten.. er nok mange 20 åringer som må vise bevis for å komme inn på 18 års grense, mens 16 åringer går inn lett som bare det..

 

Og som tidligere nevnt, tviler på gutter spør jenta om alderen før de snur seg etter hun på gaten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall ikke alle 14 og 16 åringer som like oppegående....

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article172232

 

"BT har fått tilgang til kommunikasjonen som fant sted mellom den 33 år gamle siktede og de to jentene forut for hendelsen søndag:

 

33-åringen:

«Invitasjon, party, party!: Hei du! Er du tørst og vil sitte i solen og drikke iskalde øl/vin med meg nå? Har masse Carlsberg Ice og Holstein + en kasse 50 % vi kan ha bena på, hehe;-) Henter deg i BMW´en min i så fall, men kan ikke kjøre deg siden da... Sommerklem :-)»"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får bare styre på sier jeg.. men et par ting å tenke på:

 

- Jenter på 14-16 er jo billigere en høns på markedet i phuket..

 

- Dem har gutterumper (sikker på at du ikke er homo?)

 

- Om du _tilfeldigvis_ skulle beholde dama til hun er 17-18 vil du ende opp med en dame som bare spiser salat og synes hun er feit (buksene fra ungdomsskolen passer jo ikke lenger for hun er blitt voksent utviklet)

 

Så enkelt forklart, ser jeg en 20-åring med dame på 15-16 tenker jeg helt ærlig at dette må være en udugelig taper som ikke kan få seg noe bedre... Det er NULL utfordring å få seg en dame på den alderen der... dem kaster seg jo omtrent på bilen når man kjører forbi buss-stoppet ved ungdomsskolen.

 

Det som det står respekt av er å få seg dame på 20+... dame som vet hva hun vil ha, har sin egen frie vilje, er trygg på seg selv.. dame med erfaring til å skille dem som duger fra dem som ikke gjør det..

 

Men såklart.. for enkelte er det lettere med jente som lar seg herse med og som ikke kan sammenligne en med andre gutter..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Det som det står respekt av er å få seg dame på 20+...

 

Her stiller jeg meg litt spørrende.. Hvorfor står det respekt av å få seg dame på 20+? Er da ikke noe vanskeligere enn å få noen som er yngre..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

Her stiller jeg meg litt spørrende.. Hvorfor står det respekt av å få seg dame på 20+? Er da ikke noe vanskeligere enn å få noen som er yngre..

 

Er vanskelig å finne ei som ikke har unge.... :rolleyes:

 

X'en min var 17 og jeg 20 når vi var sammen, nå er a 23 og fått unge med en som er 40 om et par år..... :rolleyes:

 

Mange som får unge med mye eldre gutter.....

Vil heller ha ei litt yngre som ikke vil ha barn enda..... Jeg har nok med bilen min.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår