Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

• Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det å blande inn pedofili i denne samenhengen viser jo en total mangel på forståelse for den sexuele legningen du prøver å snakke om og ikke minst ordets betydning.

Om du tror så og si hele verden hater pedofili pga. at 20 år gamle rånere får sugeturer av jenter på 15 år.... wake up and smell the coffee.

Her snakker vi om jenter som vet rimelig godt hva de går til, hva de skal gjøre og hvordan de skal få med 'rånerene' på det.

Skal ikke undervurdere jenter; de er smartere enn mange av dere åpenbart tror.

Pluss som ascona sier, dette er jenter som etter naturens side er fruktbare, hvorfor tror dere de har en sexuel tiltrekningskraft?

Det er her den store forskjellen mellom pedofili og 'normale' folk kommer inn. Er du pedofil er du sexuelt tiltrukket av folk som ikke enda er fruktbare (mao. er ikke i puberteten som ascona sa).

Get it?

Personlig har jeg aldri vært sammen med smårips, fikk min første dame når jeg var 17 og vi er i dag samboere (er begge 21 nå).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett en del folk på ca 23-25 år med jenter fra 14- 16

har dem SÅ ræva selvtillit at dem må ha en liten drittunge som skal se optil dem og forgude dem for at dem er eldre og kan handle alko og røyk til dem?.....

haha. har bare 2 ord til de gutta.... DERE SLITER:............!!!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må selv si at jeg ikke fårstår hva som dere mener er galt... Er selv 18 å dama (evt. x'n:( ) er 15... har faktisk hatt det veldig fint ilag.. såklart så må jeg selv si at det kan være litt rart å være ilag med en 15 åring (innetider å greier), men min mening var no at dama var veldig fornuftig å oppførte seg vertfall ikke som det jeg gjorde når jeg var 15:D

Var litt nervøs når jeg fikk en oppringing fra farn til jenta, å han sa at han ville snakke med meg. Jaja.. var litt nervøs når jeg gikk inn i stua, men ble overasket over hva jeg fikk høre.. han var faktisk glad for at jenta endelig hadde skaffet seg en litt voksen type... Han var så lei av at hun "kom hjem" med nye typer titt og ofte på 15-16 år... fordi han viste at det ikke ville funke.. var liksom bare 3-4 uker så satt jenta å skrek fordi ho hadde blitt dompa...

I så fall så er min mening at vi passet godt sammen.. har nå om 2 uker vært sammen i 4 mnd å det har funket helt fint helt fram til forige helg.. da ble det noen småproblemer, men det er en annen sak..

Men i bunn å grunn så er min mening at dette er en helt privat sak, å jeg syns ikke at andre skal bry seg om hvor stor aldersforskjellen er!

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Det å blande inn pedofili i denne samenhengen viser jo en total mangel på forståelse for den sexuele legningen du prøver å snakke om og ikke minst ordets betydning.

Om du tror så og si hele verden hater pedofili pga. at 20 år gamle rånere får sugeturer av jenter på 15 år.... wake up and smell the coffee.

Her snakker vi om jenter som vet rimelig godt hva de går til, hva de skal gjøre og hvordan de skal få med 'rånerene' på det.

Skal ikke undervurdere jenter; de er smartere enn mange av dere åpenbart tror.

Pluss som ascona sier, dette er jenter som etter naturens side er fruktbare, hvorfor tror dere de har en sexuel tiltrekningskraft?

Det er her den store forskjellen mellom pedofili og 'normale' folk kommer inn. Er du pedofil er du sexuelt tiltrukket av folk som ikke enda er fruktbare (mao. er ikke i puberteten som ascona sa).

Get it?

Personlig har jeg aldri vært sammen med smårips, fikk min første dame når jeg var 17 og vi er i dag samboere (er begge 21 nå).

My opinion?...eh...everything he said... :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider